Хайнекен притягує моторошно расистська реклама після відкоту


Опубликованно 29.03.2018 06:10

Хайнекен притягує моторошно расистська реклама після відкоту

В останньому прикладі компанії, недооцінивши свого маркетингу, Хейнекен помітив, що її тягне на рекламний ролик для Heineken світло від усіх світових ринків.

"Поки ми відчуваємо оголошення посилається на наш Хайнекен світле пиво, ми схибили, не взявши зворотного зв'язку та буде використовувати це, щоб впливати на майбутні кампанії", - сказано в повідомленні.

Докладніше: Нівея втягнутий в ряд гонці за світлою шкірою' зволожувач оголошення

Відео реклама, з гаслом "іноді легше, краще" показав бармену розсувні пляшка Heineken світле минуле кількість людей кольору, перш ніж він досягне світлошкіру жінку.

Рішення про зняття пішли коментарі в Твіттері з Чикаго народився шанс репер, який отримав широке соціальних мережах.

“Я думаю, що деякі компанії спеціально випускають помітно расистські оголошення, щоб вони могли отримати більше Переглядів.

“Я повинен сказати тхо. У "іноді легше краще" Хейнекен комерційний моторошно расистська омг," Греммі співачка у своєму твіттері в неділю.

У "розмальовки" співак сказав, що він не виступає за бойкот, додавши, що "їм просто не помічаючи, як часто трапляється".

Я думаю, що деякі компанії спеціально випускають помітно расистські оголошення, щоб вони могли отримати більше Переглядів. І це лайно расист/богус так що я думаю, я не повинен допомогти, розмістивши про це. Але



Категория: Новости