Хочете не захворіти в літаку? Сидіти тут

Опубликованно 29.03.2018 15:40

Хочете не захворіти в літаку? Сидіти тут

Це те, що деякі експерти вже кілька років говорять, і це, мабуть, кращий рада, вийшовши з нова спроба визначити ризик підхопити мікроби на літак.

Виявляється, там було мало досліджень на ризик підхопити застуду або грип під час авіаперельотів. Деякі експерти вважають, що сидить на підвіконні буде тримати пасажирів подалі від заразних людей, які можуть бути на проході або переміщення.

Нове дослідження, опубліковане в понеділок, прийшов до такого ж висновку.

Для когось, хто не хоче захворіти, "сідай у сидінні біля вікна і не рухатися," провідний дослідник дослідження, Вікі Стовер Херцберг з Університету Еморі в Атланті.

Дослідження було масштабним: загони дослідників літають навколо США, щоб перевірити кабіна поверхонь і повітря на наявність вірусів і спостерігати за тим, як люди вступили в контакт один з одним.

Але вона також мала недоліки. У загальній складності 10 рейсів, вони спостерігали тільки одна людина кашляти. І хоча експеримент був зроблений протягом сезону грипу п'ять років тому, вони не знайшли навіть один із 18 вірусів застуди та грипу вони перевірені на.

Цілком можливо, що дослідники не пощастило, в тому, що вони були на літаках, що сталося, щоб не було хворих людей на них, сказав доктор Хертцберг.

Ви, можливо, вважаєте за краще місце біля проходу, але вже сидячи біля вікна, дасть вам кращий шанс на те, щоб уникнути хвороб на борту.

Нове дослідження було ініційовано та фінансується Боїнг. Чиказький виробник Jet завербував один з дослідників, технологічний інститут Джорджії Говард Вайс, і внесли свій внесок у написанні результатів.

"Але ніякого особливого тиску, щоб змінити речі або поверніть його так чи інакше," сказав Херцберг.

Стаття була випущена в науковому журналі праці Національної Академії наук.

Дослідники зробили будь-Математичне моделювання та комп'ютерне моделювання, щоб визначити, наскільки ймовірно, що люди були наблизитися до гіпотетичної інфекційних пасажирському сидінні в проході на 14-му рядку вузькофюзеляжних літаків. Вони прийшли до висновку, що в середньому тільки один чоловік на рейс близько 150 пасажирів будуть заражені.

Дослідники, які не були залучені сказав, що це буде важко використовувати порівняно невелике дослідження, щоб зробити якісь загальні висновки про ризики пасажиром літака, застудилася або грип, не кажучи вже про інших захворюваннях, як кір або туберкульоз.

Але це роман дослідження про предмет, який не був добре вивчений, вони сказали. Дослідження дивилися на те, як респіраторні віруси поширюються в лабораторіях і в будинках, але "це перший раз, коли я бачив, як це робиться на літаках", - сказав Сіма Lakdawala, вчені з Піттсбурзького університету біолог, що вивчає як грип поширюється.

Вона і іншим не бере участь у дослідженні були заінтриговані результатами дослідження про те, як люди переміщаються по салону і вступали в контакт один з одним.

Знайшов це:

• Близько 38 відсотків пасажирів не покидали своїх місць, що на 38 відсотків залишилося ще 13 відсотків двічі наліво, і 11 відсотків залишилося більш ніж в два рази.

• Не дивно, що багато людей, ставши біля проходу. Близько 80 відсотків людей, що сидять на проході рухалися принаймні один раз під час перельоту, в порівнянні з 62% у середині сидінь і 43 відсотки у сидінні біля вікна.

• 11 чоловік, що сидів найближче до людей з застудою або грипом, знаходяться на самому високому ризику. Що включало в себе два народу, що сидить зліва, два праворуч, і людина в ряду перед ними і тих, хто в ряду.

Багато постійних клієнтів будуть зацікавлені в результатах дослідження, - сказав Едвард Pizzarello, інвестор в США венчурного капіталу фірми, який також пише блог про подорожі.

“Це абсолютно страх я чую від людей. Вони просто вірять, що вони будуть хворіти на літак, або вони захворіли від того, на літаку", - сказав він.

Сказав містер Pizzarello він у проході, тому що він не хоче почувати себе в пастці у вікні місця, якщо він повинен встати.

Тепер він буде йти за вікном?

Може, він сказав, що, якщо хвора людина сидить поруч з ним.

Категория: Туризм