Ключові виробники продуктів харчування rorting системи


Опубликованно 03.04.2018 03:20

Ключові виробники продуктів харчування rorting системи

У доповіді, підготовленій австралійського університету Дікіна, ряди політику харчування з найбільших в країні виробників продуктів харчування і напоїв. Його знайшли лише половина з цих компаній отримали прохідний бал.

Оцінки варіювалися від тільки троє з 100 на Пармалат, які роблять Паулс, Vaalia, Лемнос сири і цінитель десертів і 71 із 100, кращий рейтинг для Лев молочних продуктів і напоїв, який пов'язаний з молочним фермерам, Vitasoy, Yoplait і фермерського Союзу.

У доповіді подивився на 19 основних продуктів харчування і напої компанії.

Дікін глобального ожиріння Центр професор Гері Сакс повідомив, що, хоча більшість компаній визнали відповідальність за зусилля щодо поліпшення харчування населення, вони були тільки "деякі" політики і зобов'язання.

"Ключовим моментом, підкріплені дослідженнями, полягає в тому, що нинішні добровільні зобов'язання по зниженню маркетингу для малюків є неефективними, тому компанії необхідно посилити свою політику і дії в сфері" проф Сакс сказав.

“Нездоровий раціон харчування, які створюють кризу охорони здоров'я в Австралії. Це має високу вартість для економіки, в тому числі значний вплив на системи охорони здоров'я та продуктивність".

Деякі з інших компаній, які були визначені як дотримуючись правил Нестле " Юнілівер і санаторії, в той час як Крафт Хайнц, Маккейн і Швепс впала нижче лінії.

Для харчових підприємств, відповідних стандартам не тільки про соціальної відповідальності, це також про довгостроковій стабільності бізнесу.

Інвестори все більше уваги приділяють внесок компанії в охорону здоров'я всіх австралійців, і як це пов'язано з цілями сталого розвитку Організації Об'єднаних Націй.

19 продукти харчування та напої компанії були оцінені в Австралії доповідь.

У висновках, було три пріоритетні завдання, поставлені для компаній, щоб внести позитивний внесок в профілактику ожиріння та якості харчування населення Австралії.

Серед них-посилення існуючих зобов'язань до зміни як продукти просуваються для дітей, зниження їх впливу на "нездорові" продукти.

Встановлюючи конкретні цілі щодо виробництва, зниження цукру, солі, насичених жирів і штучних добавок.

Всі компанії, що реалізують австралійського Уряду "здоров'я зоряної" рейтингової системи у всіх відповідних продуктів.

А дії були, очевидно, виконані, щоб звести до мінімуму дитяча відкритість спонсорства і реклами нездорових продуктів харчування в місцевих спортивних подій, угод з комерційною подій і раніше бачити подібними двадцять чотири пироги з м'ясом, Дуб ароматизоване молоко і навіть, перейшовши на суму крижані блоки рекламуються на ігри, як AFLX та інші, які дуже популярні серед дітей та сімей.

Навіть на домашні телевізори, особливо під час шкільних канікул, збільшення десь поживне для бідних їжа і напої протипаводкову програму пауз у прайм-тайм.

“Нинішні обіцянки повні лазівок. У той час як вони обіцяють, прямо не орієнтовані на дітей, це не заважає нездорової їжі реклами в прайм-час, коли найбільша кількість дітей, дивіться," проф Сакс сказав.



Категория: Новости