Власник ресторану принизливо електронній пошті для нареченої


Опубликованно 13.04.2018 12:30

Власник ресторану принизливо електронній пошті для нареченої

Керен Вільямс помилково відправив повідомлення грюкнувши ще один клієнт, який запитав, скільки булочок було на стартер.

Джейд різко сказав, що вона залишилася боляче, коли вона отримала лист, тавруючи її "корова".

Карен, хто працює Тутового дерева в графстві Кент у Великобританії, мала на увазі, щоб відправити уїдливі повідомлення з її колегою.

Але він виявився в папці "вхідні" гострий Нефрит, наречений, який попросив про найм місцем проведення свого весілля.

Лист було записано: "вона-корова!" і додав: "Ну ось і п***Ед мене".

Місіс Вільямс була тільки усвідомлює помилку, коли лист було поставити на вбивчу поїздку коментар радник.

Грюкнувши у чудовому ресторані, "боляче" Нефритовий писав: "наскільки грубо і непрофесійно шлях, в якому вона говорить про нас.

"Для потенційного весільну бронювання обслуговування клієнтів, яке ми отримали з перших рук-це жахливо гидко і нешанобливо."

Місіс Вільямс зателефонував жінці, щоб вибачитися, перш ніж пояснити плутанину у відповіді на TripAdvisor.

Вона описала неправильно написати як "катастрофічну помилку".

Лист випадково відправляється до нареченої.

Джейд ляснув ресторан у різкій радник поїздку коментар

Вона написала: “я абсолютно в жаху, жаху і абсолютно не бентежить, що ви мали на увазі такий електронної пошти.

“Це абсолютно непрофесійно та некоректно.

“Я зробив телефон, як тільки я дізналася, що сталося, щоб запропонувати свої рясні і щирі вибачення і не раз вибачитися перед вами.

“Ви були непохитні, що Ви не хочете одружитися на Шовковичне дерево, абсолютно зрозуміло після того, як лист, який вам надіслали, тому я не хотів ображати тебе, намагаючись загладити свою провину після такої катастрофічною помилкою з нашого боку, особливо якщо це день весілля бере участь.

"Я ще раз приношу свої щирі вибачення."

Власник Карен Вільямс сказав, що вона була ображена її помилкою

Джейд була натхненна приятелів прийняти її скаргу.

Писати на Facebook її подруга Jenene Сміт сказав: "вони повинні покласти на навчання якусь повагу і кривавий етикету для клієнтів, особливо в питаннях планування великий день".

Стеф Карл Luckham додав: “Я в шоці, вони прислали тобі це навіть якщо помилково.

"Я буду вимагати зустрічі з менеджером майданчики, щоб пояснити, чому ви їх не використовуєте, щоб провести ваше весілля."

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і була опублікована тут з дозволу.

Гнівні Ноти1:12

Збірник пасивні агресивні нотатки, які були опубліковані в інтернеті.6 червня 20162 роки тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/розваги - синдиковані/



Категория: Новости