Люди люблять нахабний відповідь на скаргу авіакомпанії


Опубликованно 27.04.2018 11:00

Люди люблять нахабний відповідь на скаргу авіакомпанії

Пасажир Гас Dolding взяв до Facebook, щоб критикувати бюджетні авіакомпанії норвезький повітря про додаткову плату він був звинувачений у недавньому польоті.

Але 27-річний музикант має унікальний спосіб вираження своєї думки — у формі вірша.

Він писав:

“Чому ти не можеш бути чесною

Норвезька Повітря

Без навушників ви включаєте

Дев'ять годин без безкоштовної їжі."

Потім пасажир розповів, як він був засмучений від того, щоб заплатити 120 євро (188$) збір за зміну імені на квитку рейс після помилки.

Він продовжував: “я визнаю, це було неправильно, щоб поставити його ім'я як Білл

Вільям Едвард Габріель, сидіння, хто бомж буде заповнити

Сто двадцять євро за що?

Протягом двох хвилин, набравши це досить багато.

Чому Ви не можете бути чесними

Норвезька Повітря

Просто пропустити, що плата за зміну

І просто давайте змінимо його безкоштовно".

Поема викликала шквал лайків і шерів на Facebook, а також привернув увагу норвезького повітря, який видав свою власну поему у відповідь.

“Дорогий Гас,

Ми розуміємо всю суєту

Ми спробуємо наше найкраще щоб звести всі бусс

Але не бійся, бо

Ми не кидаємо нікого під шину

Особливо така людина, як ти

Оскільки алмази в цьому світі так мало".

Вірш продовжував:

“Ми приносимо вибачення за будь-які незручності, які могли виникнути

Може здатися, що наше бачення іноді розмиті

Але я можу обіцяти вам, що ми намагаємося летіти як птах".

Поетичний авіакомпанії відповідь була хітом на Facebook, багато нахвалюють цей крок як "блискучий".

Містер Dolding також підтвердив норвезький повітря погодилися відмовитися від плати, і подякував авіакомпанію за те, що справедливо.

У заяві норвезького повітря сказав: “наша команда обслуговування клієнтів завжди готові підтримати понад 30 мільйонів пасажирів, що летять з норвезьким кожен рік, і цей вірш показує, що вони також є гнучка, розумна і творча група людей.

"Ми раді, щоб вирішити проблему клієнта в ігровій формі, що показує, що трохи безтурботності може піти довгий шлях".



Категория: Туризм