Пошта Австралії пропонуємо: прямий пошти у Китай за дитячої суміші


Опубликованно 14.05.2018 09:20

Пошта Австралії пропонуємо: прямий пошти у Китай за дитячої суміші

Новий магазин Чатсвуде є вивіска над входом, який читає (по-китайськи) "Директ-мейл в Китай," і вся стіна встановлено п'ять ярусів стелажів повністю укомплектована елемента живлення.

Новий Чатсвуд, Австралія пост панчоху дитячі суміші. (TimAus)

Попит на Австралійський продукт був настільки високий у таких країнах, як Китай, що особистий консультант, відомий як "Daigou" рояться місцеві супермаркети і повністю очищати із запасів на продаж в інтернеті по розміченій цінами.

Новини.ком.АС, раніше повідомлялося, що Daigou продають дитяче харчування, вітаміни, Weet-bix та інші популярні австралійські продукти на соціальних медіа-платформ, таких як wechat і weibo і через alibaba інтернет-магазини сайти, визначитися з глобальною і Taobao, іноді заробляти до $100 000 в рік за їх зусилля.

Незважаючи на магазини як Колс і Вулворс намагається реалізувати чотири елемента-межа затребуваних брендів, як повністю відмовитися від суміші aptamil золото-плюс, орди безжальних Daigou ще вдасться очистити свої запаси.

Супермаркети боротися, щоб контролювати покупки Daigou в їхніх магазинах. Поставляється

Джессіка гак, мати Брісбен, сфотографував один такий інцидент і був сказаний персоналом супермаркету, що був "великої Азії", які були onselling складі. "Вони дуже розуміючи, що говорить, це не расова річ, це завжди певний демографічний, вони приходять до групи, працювати в команді і розчистити місце на полицях."

У 2017 році мати західному районі Сіднея був так біситься з приводу кричущого нехтування до політики її місцевих супермаркетів 'ліміт', що вона поділяє відео і фотографії, що вона бачила на Facebook.

Попит на продукцію як повністю відмовитися від суміші aptamil золото-плюс є так високо в Китаї, що компанія була змушена збільшити його виробництво на 50 відсотків всього за три місяці минулого року.

Для супермаркетів, які суворо стежити за дотриманням ліміту, натовпи азіатських покупців, як повідомляється, просто пройти через касу, потім повернутися, щоб купити більше банок в інший закупівлі.

З Австралією пост зараз продаж популярний харчовий продукт, він вважав магазину Чатсвуд може бути, спираючись на високий попит в передмісті з великим китайським населенням.

Нещодавні дослідження виявили, що понад 20 відсотків населення Чатсвуд були китайські за походженням.

На даному етапі в Австралії пост в Чатсвуд мабуть, тільки одна продаж товару.



Категория: Новости