Що "Квантас" не хочу, щоб ви знали про новому рейсі


Опубликованно 14.05.2018 11:20

Що

Ні, не крах літака. Я переконаний, що я дихати більше пукає, ніж повітря.

Я на першому авіакомпанії qantas' Перта в Лондон польоту, найдовший з Великобританії, і атмосфера в напірну трубу я ділю з більш ніж 200 інших органів стала досить несвіжим.

І хоча я не єдиний журналіст на рейс, я єдиний, хто сів в економ на 14,498 км шляху.

Докладніше: яке це безпосадочний переліт до Великобританії

На жаль для мене, "intrepid подорожі письменник виживає 17 годин у ліжку" не дуже хороша історія.

Так що поки зграйка порушених австралійській пресі поверніть ліворуч у світ шампанського і брехня-квартира "люкс" - ліжка, маю право, знайому царство кричущих дітей і ниючі днища.

Брит Джейкоб Льюїс знайшли билинні і qantas' Перт-Лондон маршрут трохи склад у клас бидла.

Новий рейс щодня маршрут між Великобританія і Австралія означає, відпочиваючих між двома країнами зараз можете уникнути трудомісткого пересадкою в таких містах, як Дубай, Сінгапур або Гонконг.

Але голиться пару годин Вашу подорож дійсно стоїть на всіх нових витривалість екстремальних дальніх польотів?

Перший Лондон маршруту Перт був запланований на 16 годині 45 хвилин, в той час як мій перший вїзного шляху, йти проти вітру, зайняв близько 17 годин 15 хвилин.

Але між рулюванні, посадці і висадці, мій час, проведений на борту підскочили майже 18 годин.

Я зійшов на борт рейсу QF9 в Перті тільки після заходу сонця, і ми вилетіли вчасно 6.50 вечора. Відлітаючи від сходу сонця, ми не раз приземлиться, поки до світанку в 5.03 ранку наступного дня в Лондоні.

Перший рейс приземлився посеред величезною помпою в лондонському аеропорту Хітроу. Фото: АПУ/поставляються компанією qantas

У повній темряві протягом всієї подорожі, маршрут не тільки самий довгий у Великобританії, але також має пригнічуючий честь бути найдовший у світі політ без денного світла.

Перед зльотом нам видали суворі інструкції з таниной: "для вашої безпеки ми нікому не дозволяють спати на підлозі".

Ви знаєте, що це збирається бути важкий політ, коли вони хвилюються про пасажирів, лежав у проході у відчайдушній спробі поспати.

Можете використовувати і qantas додаток, щоб перевірити, я був врятований злидні мого виділено посередині на моє місце-сусіди Емма Ходж, Регіональний менеджер з Девону, Великобританія, який хотів сісти зі своїм хлопцем, залишивши мене в проході.

У літаку їжа була 'м'який, але розвезення', щоб тримати вас відбувається на 17-годинний переліт.

Коли я запитав, що змусило їх забронювати переліт Емма пояснила: “ми не. Ми повинні були літати Мельбурн через Дубай, але вони тримали нас на цей маршрут замість цього."

Вона продовжувала: "я боюся літати, але, незважаючи на два з половиною години по телефону з авіакомпанією, вони навіть не дозволили залишити нам наші крісла поруч один з одним."

Не ідеальне місце для страху перед польотом, на західному узбережжі Австралії може варити такі жахливі шторми.

Ми не могли бути поданий так само, як склянка води протягом першої години, так як кабіна екіпажу були місця з прив'язкою в той час як ми були після тропічного циклону під назвою Маркус.

Так що якщо не спати, що замовники протягом 18 годин поспіль?

Фанати "Зоряних Воєн" може досить багато отримати вісім фільмів під час польоту.

Є час запою все як в епізоді два, третій сезон "у всі тяжкі", дивитися вісім Зоряних Воєн або Гаррі Поттера фільми, дивіться Крокодил Данді в 10 разів, або слухати "Бітлз" кожен трек майже в два рази.

В польоті розваги були в середньому, якщо дивно святкового каталогу на рейс в кінці березня. Я не знаю, як нудно ви повинні бути, щоб дивитися поганий мами Різдво У ролях: Міла Куніс, але чомусь я ніколи не розуміла.

У вісім годин, спина болить, я досяг для мого мобільного, тільки щоб зрозуміти, що це було, ймовірно, довгий час я був далеко від інтернету починаючи з нульових, коли я змінив свою Nokia 3210 для iPhone 3G-мережах.

Неймовірно, але для створення такого мамонта маршруту, авіакомпанії qantas блискучий новий Boeing 787-9 Дрімлайнер не пропонують Wi-Fi Інтернет, хоча вони обіцяють це йде.

Туалети, на жаль, нічим не відрізняється від вашого середнього польоту.

Крім того, відсутній інтернет-з'єднання — імовірно, хтось забув встановити SIM-карту — я фанат літака і його зловісної тиші каюти.

Тим не менш, гучний гул старого аеробуса були свої переваги, коли справа дійшла до особистого життя.

Почувши розмови інших пасажирів так само ясно, як якщо б вони сиділи на колінах, додає новий рівень клаустрофобії нервової акт сідати на літак Лоо. Сором'язливий pooers застосовувати не потрібно.

Це паливна ефективність літака Dreamliner, який зробив ультра дальніх маршрутів, як це не тільки можливо, але і qantas сподіваюся, вигідно і авіакомпанія планує One в день запуску Лондона до Сіднея без пересадок, шлях, який займе більше двадцяти годин.

"Дримлайнера" не може бути неекономічним автомобілем, але зупинка-це майже як екологічно чисті, особливо через Дубай або Катар, які знаходяться безпосередньо на шляху в Перт.

Тривалий переліт означає перевозити більше палива, додаючи вага літака, що, в свою чергу, означає, спалюючи більше палива.

Головний виконавчий директор авіакомпанії qantas Алан Джойс отримує комфортно в літаку. Фото: Аллен Стюарт/Недільний Час

Одна річ, яка світло на борту є їжа, яка почалася три години в с булочка, курка з рисом і овочами, потім манго і маракуйя панна котта.

Спеціально фахівці з питань харчування при Університеті Сіднея, він був надто м'який, але призначений, щоб допомогти тримати вас гідратованих, що ви хочете, якщо ви збираєтеся зробити більшу частину напої візок.

Коли маршрут "кенгуру" вперше був відкритий в 1947 році Британські відпочиваючі в надії побачити Австралію довелося робити сім зупинок протягом чотирьох днів, але це ще належить побачити, якщо споживачі візьмуть довівши кількість зупинок аж до нуля.

Пасажири будуть платити премію за прямий шлях, і є ознаки того, що споживачі ще не переконаний. Незважаючи на те, що в першому польоті, з першого класу повні засоби масової інформації (у тому числі чотири телевізійників) та економіці, повний анораки польоту, було 23 місця в економіці і Преміум.

В qantas Дрімлайнер QF9 залишаючи Перті на історичному шляху.

Приблизно у 12-годину, більше п'яти годин, я, нарешті, вдалося потрапити до судоми заповнені сон перед пробудженням на класичний сніданок авіакомпанії сирі сосиски і бекон, омлет, квасоля, пиріг і йогурт.

Як археолог відгинаючи розкрийте могили давно померлого фараона, аеропорт наземна команда часто б'є в обличчя, первісний порив згірклого повітря, коли літак відчиняються двері після тривалого перельоту.

Після майже 18 годин, я уявляю, що нас було достатньо, щоб збити пару чистих сміливі Хітроу немає.

При висадці на берег, я був слабкий, хворіти і спати, але це точно як би я себе почувала після будь далекій поїздці за вісім годин. У певний момент ви просто прийняти висновок і спробувати насолоджуватися поїздкою.

Британці хочете забронювати відпочинок в Австралії повинні штовхнути речі на західному узбережжі, це прекрасна частина світу.

Але мандрівники на бюджет буде знайти один-стоп подвійного стрибка ще може бути розумним вибором для подорожей між Австралією і Великобританією.

Порівняння Skyscanner авіаквитки на сайті рейс знайшли прямий зворотний рейс на 2018 рік і qantas вартість від $1400 повернення, а повернення перельоту в 2018 році з проміжною зупинкою на дві години від всього 1050$, зупинка в Абу-Дабі з Etihad Airways.

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволу.



Категория: Туризм