Персонал ресторану слем 'дебіл' клієнтів за одним-зірковий огляду


Опубликованно 12.06.2018 04:50

Персонал ресторану слем 'дебіл' клієнтів за одним-зірковий огляду

Мандрівник відомий як Джефф p був менше, ніж схвильований про свій візит в Уолфіш-бістро в Брістолі, Великобританія, так він і вся його "жахливим" досвідом на TripAdvisor, щоб попередити інших. Він не міг передбачити відповідь, який повинен був прийти з управління.

Детальний огляд, що Джефф стверджує, була груба офіціантка і незручному випадку бронювання.

"Ми приїхали в неділю обід," Джефф писав. “Попросив шеф-кухаря, якщо вони були відкриті, він відповів, що так, ми сиділи за порожнім столом і чекали сервер, щоб прибути. Коли вона це зробила, у нас було жахливе-ти замовив розмову ... сервер був дуже грубий і змусив нас відчувати себе так ніяково.

“Поруч стіл сказав, що вони збиралися, і ми могли сидіти там, але ми були просто повисла, не знаючи, що ми могли б залишитися чи ні. Жодного разу вона попросила нас піти, тому нам довелося попросити її, щоб ми могли поїсти там чи ні.

“Вона просто дивилася на нас, як ми пройшли в її будинок без запрошення і зробила ситуацію ще більш жахливе, ніж це необхідно. Ми не будемо повертатися".

Шоковані співробітники ресторану вирішили публічно вдарити у відповідь, ображаючи гостя в Twitter, назвавши його "дебілом" та "епічний інструмент".

Так цей епічний інструмент працює швидко. Відкритість не в будь-якому світі дебілів означає, що доступний тільки стіл твій, щоб покласти ваші horrorshow вітровки на pic.twitter.com/cb8Gxc4iB3— В Уолфіш-бістро (@wallfishbristol) 22 квітня 2018

В Уолфіш-Бістро, Брістоль. Фото: для мандрівників TripAdvisor

Але гучні слова не закінчуються, з керівництвом продовжуючи відповідати тим, коментуючи в Twitter про ситуацію.

Якщо хтось дуже грубіянять в обличчя, а потім онлайн. Тоді важко бути громадянським. Не всі трохи розсердитися. Я не люблю його, але який платформи є у нас, щоб захистити себе ?— В Уолфіш-бістро (@wallfishbristol) 24 квітня 2018

З інтересу. Чому ти так зацікавлений у цьому. Стільки моральне обурення про ресторані Ви не знаєте. І я припускаю, що людина, яку ти не знаєш ?— В Уолфіш-бістро (@wallfishbristol) 24 квітня 2018

Добре. Можливо, ви праві. Я працюю один в моїй кухні протягом 15 годин в день. П'ять днів на тиждень у високопрофесійних і сумлінних чином. Якщо хтось надто дурним і агресивним, то у нас є тільки щит Twitter, щоб захистити себе.— В Уолфіш-бістро (@wallfishbristol) 24 квітня 2018

На жаль. Слово анфоловинг з'являються, коли ви перестати що-то нормально або ви зробили кроки, щоб дайте мені знати, що ти відписався від мене ?— В Уолфіш-бістро (@wallfishbristol) 24 квітня 2018

Це було сьогодні. Він, мабуть, закипаючи гнівом, щоб рухатися так швидко. Свободи просто сказав, що ми були сповнені !— В Уолфіш-бістро (@wallfishbristol) 22 квітня 2018



Категория: Туризм