Землетрус насправді може вплинути на літак, що летить високо над його


Опубликованно 20.06.2018 02:30

Землетрус насправді може вплинути на літак, що летить високо над його

Можна подумати, ні, звичайно, немає. Землетруси стрясають землю, але літак так далеко високо в небі безпечно за межами його досяжності. Так?

Не обов'язково.

Льотчик і авіаційний інженер пояснив землетрусів дійсно може означати погані новини для польоту, використовуючи свій особистий досвід в якості прикладу.

“Вони всі знають, і я відчув це одного разу. Це було досить страшно, занадто, авіакомпанія" і пілот ВПС США Рон Вагнер сказав на quora.

Він згадав нічний політ, коли він пілотував літак з бази ВВС у Вашингтоні в інший штат Арканзас, щоб забрати ВІП він припустив, щоб бути членом Конгресу США.

"Це було вночі і там була суцільна хмарність хмарно з стелею близько 3000 футів (0.9 км)", - сказав він.

Так, землетрус може вплинути на літаки високо в небі.

“Ми розмовляли і рознесеться по контролю підході і всередині хмари ми не бачили нічого, крім чорного — в тих умовах, у вікна кабіни виглядають, як вони були пофарбовані в чорний колір.

“Раптово ми вирвалися з хмар. Під ними, вона була кришталево чистою, і ми могли бачити вогні на багато кілометрів, у тому числі злітно-посадкової смуги вогні і проблискові маячки на базу. Ми повідомили підхід управління, який у нас був аеропорт і в помині, ми були очищені для візуального заходу на посадку, і ми повернули в сторону злітно-посадкової смуги."

Тоді, сказав він, так само раптово, як вогні з'явилися, все знову стало чорним.

"Ми припускали, ми б полетіли назад в хмару, так ми назвали підхід, щоб сказати їм, що ми втратили візуальний і хотів продовжити векторів", - сказав він.

“Немає відповіді.

“Потім Ми перевірили наші позиції на наш навігаційні прилади, але зауважив, що вони мали червоні прапори, що означало, що сигнал маси пропадає.

“Ми ще раз подзвонили. Немає відповіді.

“Потім ми помітили, що наш транспондер не моргати, що означало, що ми не були розписані радар.

“Ми ще раз подзвонили. Немає відповіді".

Ушкоджень або перебоїв в подачі електроенергії, викликаних землетрусами, можуть вплинути на радіолокації, зв'язку і світлових сигналів використовувати, щоб літати і приземлятися літаки.

Пан Вагнер сказав, що екіпаж почав розглядати свої варіанти і подзвонив ще раз — досі без відповіді.

І тільки коли вони вже були готові змінити частоту, "дуже схвильований контролер" називається літак.

"Вони просто стався великий землетрус, в результаті якого вибило всі сили," пан Вагнер сказав.

“Він взяв кілька хвилин, щоб бігти на їх аварійного резервного копіювання, але він був радіо працює.

“Він попросив нас з орбіти візуально на наших власних, хоча у них є речі і працює знову. Це було страшно, тому що ми не бачили нічого, крім чорної".

Пан Вагнер каже, що є ризик вертикальної антени в дорозі літак, який не міг побачити, бо її світло буде вимкнено у зв'язку з відключенням електроенергії.

Він розповів диспетчеру про те, що поки радар ще не повернулися, "він знав район добре, і ми були в ясний на нашій висоті".

"Ми продовжували орбіті — не бачачи нічого іншого в цілому світі, але червоне світіння від наших пілотажних приладів," пан Вагнер продовжив.

“Нарешті-посадкової смуги світло знову включився. Потім контролер сказав нам продовжувати орбіті, поки вони відправили кілька вантажівок по подіуму, щоб перевірити на наявність тріщин.

"Через кілька хвилин нам сказали, що злітно-посадкова смуга була в порядку, і ми поїхали в візуально і приземлився."

Так що землетруси можуть вплинути на пілотів — і, відповідно, літаків і все інше на ньому — в сенсі як це впливає на все на землі.

А якщо ви хотіли відчути чи почути землетрус на літак, що летить на 10км над ним? Нєє, ви, ймовірно, не помітять.



Категория: Туризм