Фото показує літаки моменти від катастрофи


Опубликованно 28.06.2018 13:50

Фото показує літаки моменти від катастрофи

Ніколи не бачив, до записі видно, як літак збирався приземлитися на злітно-посадковій смузі, коли його люто підтримує, щоб уникнути оранки у стаціонарній повітряного струменя Філіппін, сонце повідомило.

Зернисті кадри, зняті з камери безпеки аеропорту показаний момент рейс Ейр Канада 759 змушений перервати посадку.

За даними американських ЗМІ, літак в 5 футів (1 метра) від стаціонарних літаків.

Швидкі дії пілота врятували життя понад 1000 чоловік на чотирьох пасажирських літаків на злітно-посадковій смузі в той час.

Авіаційні експерти стверджують, що різке зближення, яке відбулося 7 липня в минулому році, могли б вилитися в один з найбільших "авіаційних катастроф в історії.

Американські федеральні слідчі авіації з Національної ради з безпеки на транспорті (ntsb) випустила кадри і сотні сторінок Результати після великої зонд був запущений в інцидент.

За повідомленнями американських ЗМІ, в ході розслідування встановлено, що екіпаж відчував втому рейси з Торонто в Сан-Франциско і що перший офіцер вже двічі була відхилена на підвищення.

Заходив на посадку. Фото: Національна Рада З Безпеки Транспорту

За даними Daily демократ, пілоти інших літаків Сан-Франциско в ту ж ніч скоїв кілька скарг яскравих будівельних світло затуляючи вид на злітну смугу.

Висновки слідчі також підтвердили плутанина в комунікації між екіпажем ПС та диспетчерами повітряного руху після того, як рейс "Ейр Канада" був збудований до землі на тій злітно-посадкової смуги.

Документи передбачають, що пілот вимкнув налаштування автопілота, щоб взяти під контроль літак, як літак здійснив свій заключний підхід.

На цей раз це документально пілот попросив свого пілота для перевірки злітно-посадкової смуги було ясно побачивши вогні на злітній смузі.

Згідно з повідомленням, перший офіцер запитав авіадиспетчерів: “просто хочу, щоб підтвердити, що це Ейр Канада 759, ми бачимо якісь вогні на злітно-посадковій смузі. Ви можете підтвердити, що ми отримали дозвіл на землю?"

Занадто близько для комфорту. Фото: Національна Рада З Безпеки Транспорту

Чиновники нібито підтвердив, що злітно-посадкова смуга була чіткою, але не були в курсі літак був збудований на землю на багатолюдних паралельну руліжну доріжку замість.

Пілот зрештою перервали посадку після того, як його другий пілот наказав йому 'обходимо обходимо' після того, як офіцер виглянув назовні і зауважив, що це "виглядає не дуже добре".

Ейр Канада досі не розкрита, якщо приймати які-небудь заходи щодо пілота і першого офіцера після того, як розповів слідчим, повітря, яким вони залишилися втомлені після маневрування навколо грози на початку польоту.

Згідно з повідомленням агентства, 56-літній-старий польоту капітан 20000 годин літаючого досвіду, і перший офіцер мав 10,000.

У раніше випущених аудіо з кабіни літака на злітно-посадковій смузі в той час, зацікавлені пілоти могли бути почутим, вигукнув: "Ейр Канада пролетів прямо над нами".

Швидке мислення пілота врятували життя. Фото: Національна Рада З Безпеки Транспорту

Ця історія вперше з'явилася на сонце і була перевидана з дозволу.



Категория: Туризм