Пілот авіакомпанії "Сінгапурські авіалінії" не вдається перевірити дихання


Опубликованно 18.09.2018 12:51

Пілот авіакомпанії

Сінгапур на рейси авіакомпаній SQ247 повинна була вилетіти з Мельбурна в Веллінгтон в суботу вранці, близько 6 ранку.

Пасажири чекали на борту Boeing 777, коли заяву від співробітників виявлено не було проблемою.

Соло, хто не хоче, щоб його прізвище показав, розповів новини.ком.пасажири АУ сказали, що був членом екіпажу "під мухою".

“У мене склалося враження, що вони були хворі. Потім через 15 хвилин вони сказали, що це був капітан. Всі повідомлення, що пілот був 'хворий' або 'не в змозі літати'. Пізніше, коли я розмовляв з співробітниками авіакомпанії, мені сказали, що пілот з'їв щось погане.

"Це була відверта брехня".

На Twitter, Соло написав: “спробуйте пояснити, чому ваш капітан (я.Е самий досвідчений чоловік на літак) чекає до посадки час, щоб вирішити, що вони занадто хворий/п'яний, щоб літати?"

Прес-секретар авіакомпанії "Сінгапурські Авіалінії" Карл Шуберт підтвердила, що політ був скасований, тому що "був членом екіпажу визнані придатними до польоту".

"Чиновники цивільної авіації безпеки провела випадкових наркотиків і тест на алкоголь всього екіпажу до того, як вони починають свою передпольотної перевірки," Містер Шуберт сказав.

“Пілот не пройшов тест з-за наявності вище, ніж відповідний межа алкоголю в крові. Пілот був стояв вниз і був відсторонений від усіх обов'язків негайно.

Політ був звільнений, тому що льотчик не міг літати.

“Він повернувся в Сінгапур, де повне розслідування буде проводитися. Ми також будемо тісно співпрацювати з австралійськими і сінгапурськими владою, щоб вони забезпечували інформацією, яку вони вимагають".

Соло мав намір вилетіти в Веллінгтон для всіх Битва негрів у Південній Африці. Він просив співробітника авіакомпанії, щоб забронювати його на інший рейс у суботу, і навіть запропонував заплатити більше.

Він провів ніч в аеропорту і він сказав, що був "випатрати". Але він також сказав, що він був звільнений найближчим пропустити.

“Це насправді дуже страшно. Це великий літак. Я говорив з іншим до другого рейсу, і ми всі були дуже щасливі, ми не летіли.

"Хто знає, що б сталося".

Пасажири, які не змогли вилетіти в суботу були заброньовані на інший рейс у неділю. Їм був запропонований ваучер на сніданок, але сказав, що Соло ваучер на обід в готелі не був заслужений, тому що в готелі їжа закінчилася.

Драма в суботу наступні вимоги співробітників авіакомпанії "Сінгапурські авіалінії" були грубо пасажирів на рейс в червні.

SQ516 з Сінгапуру до Калькутти досвідчені технічні питання 8 червня і було відкладено майже на три години.

Технічне Чандні Doulatramani виклав у Facebook стверджують, що вона та інші пасажири були погано зверталися співробітники.

Вона поділилася відео, що показує, пасажирів стає все більш розчаровані затримкою і покидають свої місця незважаючи на те, що веліли сидіти.

"Коли ми стикаємося кабіні екіпажу, у них не було відповідей, грубо замкнули, пригрозили викликати поліцію, щоб заарештувати нас, і сказав, що "Ми знаходимося в такій же ситуації, як і ви, не питайте нас, ми нічого не знаємо'," сказала вона.

rohan.smith1@news.com.au | @ro_smith



Категория: Туризм