"Жахлива" зверніть увагу на квитанції клієнта


Опубликованно 22.09.2018 03:03

Коли Джессіка Марі, з Алабами, замовляли з їжі котлети і крем для Генрі вона просила, щоб сир не був поставлений на бургер, її колега, як вона не переносить лактозу.

Однак, коли вона отримала замовлення, вона зрозуміла, що вони проігнорували її прохання і, у всякому разі з сиром, так вона назвала їх, щоб виправити помилку.

Читайте: працівника звільнили за бридкі увагу

Це не дуже поєднується з одним із співробітників і коли Джессіка повернулася, щоб її новий бургер вона була вражена, побачивши, що було написано на її отримання.

"Ніякого сиру на цій греблі [так в оригіналі] бургер з розуму б**ч наказав він," прочитанні.

Жінка була шокована, побачивши грубе повідомлення про надходження. Фото: Джессіка Марі/Facebook

Джессіка виклала фотографію квитанції на Facebook і закликав магазині за грубе повідомлення.

“Вони зіпсували бургер, додавши сир. Я ввічливо подзвонила і уточнила у них бургер з сиром і напарниці не можу їсти молочні продукти", - написала вона.

“Поїхав назад, щоб забрати його і вона поклала жахливе зауваження на моїй квитанції. Як сміє цей буде ставити на мій чек!"

Власники магазину написав пост Facebook, які претендують на співробітника, відповідального були "розглянуто".

"Їжа була виправлена, як господарі, так говорили з обох сторін дами вибачення за цю ситуацію", цей пост читати.

Магазин вже вибачився за інцидент. Фото: котлети Генрі і крем/Facebook

“Ми внесли необхідні зміни в наші співробітники. Всі співробітники були навчені відповідним чином, щоб спілкуватися з клієнтами".

Вони додали, що в якості власників малого бізнесу, вони відчувають, що зробили "найкраще, що ми можемо зробити" під обставини.

Пост також зазначив, що магазин отримував дзвінки з погрозами, оскільки інцидент отримав увагу.

"Ми хотіли б також знати, що вульгарно і дзвінки з погрозами і повідомлення, які ми отримали, були дуже жорсткі на наші працівники, особливо ті, які ніколи не брав участі," пост читати.



Категория: Новости