Дивний феномен рейси, яких не існує


Опубликованно 18.10.2018 14:10

Дивний феномен рейси, яких не існує

Але пасажири тепер маємо справу з ще більш незрозумілим явищем: відкриття свого рейсу не існує.

Вони платять за квитки, отримав підтвердження про їх бронюванні, а в деяких випадках навіть реєстрації онлайн перед польотом, але коли вони сунуться в аеропорту, вони сказали, що їхній рейс не буває.

Технічне Ерін Леві зробив у минулому місяці несподіване відкриття, коли вона прибула до аеропорту Ньюарка в Нью-Джерсі для її польоту до Парижа.

Вона бронював 248 $в один бік квиток з рівня, лоу-кост авіакомпанія, що належить міжнародної групи авіакомпаній.

Години до 9 рейсів у вересні, пані Леві, 35, зареєструвався на сайті авіакомпанії.

Пасажири, заброньовані на рейси вони не розуміють, не існує, поки вони не прибувають в аеропорт.

Але в аеропорту Ньюарка, вона намагалася, так і не вдалося, щоб знайти її ворота. Вона також не могла знайти перевізника реєстрації.

Саме тоді вона дізналася, що навіть якщо авіакомпанія прийняла її гроші і підтвердив своє бронювання, він навіть не запустив Ньюарка в Париж.

Політ не існує.

"Я відвідав понад 40 країн — навіть з рукописної авіаквиток в Узбекистан — і це ніколи не траплялося раніше," пані Леві розповів ABC Новини.

Що пані Леві не дізнатися, поки не стало занадто пізно, що тижнів до вильоту, вирішила відкласти запуск свого Ньюарк-Париж послуг до 18 вересня — дев'ять днів після МС у levi's регулярний рейс — у зв'язку з виробничою необхідністю, але не буде повідомлено пасажирів і розмістила оновлення на своєму сайті, повідомляє АВС News.

Пані Леві довелося шукати інший спосіб дістатися до Парижа, де вона була присутня на весіллі, і рівень вибачився перед пасажирами.

"Дійсно, 20 серпня, ми прийняли розумне рішення відкласти на два тижні початок нашої операції між Парижем і Нью-Йорк, запланований на 4 вересня, за оперативними міркувань, рівні", - розповів ABC Новини.

Пасажири не дізнаються, що їх рейс скасований, поки вони не прибувають в аеропорт.

“Клієнти вплине ця затримка запуску були попереджені по електронній пошті, надіслані на (в) адреса, зареєстрований в своє бронювання (або в турфірмі, який зробив бронювання).

"Ми приносимо щирі вибачення за незручності та затримку у плани поїздок наших пасажирів", - сказав він, додавши, що вона буде повністю повернення квитків.

Дивно, що це не поодинокий випадок.

У серпні британська сім'я залишилася в скрутному становищі, коли вони приїхали в аеропорт, щоб знайти для свого польоту з низько-бюджетний перевізник Іспанії повітря, яка подала на банкрутство — теж не існує.

Ніки Брайс та її сім'я були летіти від Бірмінгема, Великобританія до Торонто 3 серпня, заплативши більше $5400 за авіаквитки місяцями раніше, у телеграфному повідомленні.

Але коли вони підійшли до стійки реєстрації, вони сказали, данської перевізника Бірмінгем-Торонто служба ніколи не запускається.

Приклади повітря був звинувачений в тому, що не попередили пасажирів не йти вперед з перельоту.

Міс Брайс сказав, що не тільки вона не було сказано Primara були списані початок місяця служби раніше, вона дійсно змогла оновити бронювання, щоб утримувати свого новонародженого сина за тиждень до дати вильоту.

"Не раз зробив (Чемпіонат Мексики) і прапор в руки, що служба була скасована, і вони все одно брали гроші для мого сина, щоб потрапити на рейс, який не існує", - заявила вона Телеграфу, мовляв зруйновану сім'ю втратив гроші в готелі і відрядні витрати в результаті.

Інші пасажири взяли до соціальних медіа та огляд сайтів, щоб повідомити, що вони були точно так само погоріли.

Ми готові були прилетіти вчора в Нью-Йорку, але @AerLingus замовили нас на @рейсу не існує. ВТФ!! Потім вони сказали нам поспішати в Рим, щоб отримати інший рейс, але колись @AerLingus сказав нам, що рейс у цей день був повністю заброньовано, тому нам довелося провести ніч у Римі— Франческо Пікколо (@piccolomassage) 1 жовтня 2018

Просто прийшов в аеропорт і переліт я замовив півроку тому не існує. Не відміняється - маршруту не існує і ніколи не існувало, так що це круто. Спасибі @Аліталія!— Джилл Филипович (@JillFilipovic) 8 Червня 2018 Р.

@Поїздку двічі висланий за ці вихідні, щоб запитати про це. Здається, що ваш сайт рекламує цін, приймає всі мої особисті дані, а потім рейс не існує. (Але той же самий рейс становить €150 дорожче, коли ви повернетеся на сайт!) #tripcom #розчарування pic.twitter.com/xwL4tTuxCK— Ніф Бреннан (@Niamhyosa) 23 Вересня 2018 Року,

@AlaskaAir повинен розповісти своїм агентам з обслуговування клієнтів, щоб не давати ставлення і фактично перевірити комп'ютер, перш ніж розповідати мені рейс не існує, і каже мені, що я нічого не знаю, коли вона не розуміла мене.— Стефані (@StefanieJLee) 30 Вересня 2018

Цей пасажир була аналогічна проблема з Primera повітря, який, до речі, подав заяву про банкрутство на цьому тижні.

У деяких випадках пасажири забронювали з авіакомпанією безпосередньо, а інші замовили через сторонні платформи.

Це явище також нещодавно поставив у безвихідь експертів подорожі ДжейТи Гентер від хлопця окуляри.

У листопаді мандрівник і його напарник повинен був летіти бізнес-класом з Белграда в Берлін з повітря Сербію, замовивши квитки на кілька місяців раніше, використовуючи Этихад очок.

Напередодні ввечері, коли вони перевіряли в онлайн, спливаюче повідомлення говорить, що є проблема з їх квитків. Але вони радили, щоб побачити когось в аеропорту перед польотом, і їх статус рейсу був вказаний як "підтверджений".

"Не отримавши ніяких контактів з Этихад та Ейр Сербії, ми припустили, що все було добре з рейсу і квитка," Містер Гентер сказав.

“Ми приїхали в аеропорт, особливо на початку ... але коли ми спробували перевірити в бізнес-класі, ми отримали холодний відповідь від агента, що сьогодні Берлін перельоту. Ми прямували до каси.

"Коротше кажучи: Ейр Сербія скоротила свій графік і скасував наш рейс місяцями раніше, але забув сказати нам."

Навіть досвідчені мандрівники, був ужалений, таких як недавній досвід подорожі письменника з повітря Сербію. Фото: Марк Харкін

Містер Гентер сказав, що він дізнався цінні уроки з досвіду. Серед них: підтвердьте ваш рейс з зовнішнього джерела.

"Досить шалено, Ейр Сербія продовжує демонструвати наш рейс підтверджено, хоча розклад рейсів був нібито змінено рік тому", - сказав він.

"Я думаю, що новий крок, який мені потрібно додати в мій передпольотний контрольний список, щоб перевірити тиждень з незалежного джерела, наприклад ExpertFlyer, що рейс все-таки існує".

Він також запропонував пасажирам зателефонувати в авіакомпанію, якщо виникне повідомлення про помилку або питання перед польотом, і фотографувати все.

"У цьому немає необхідності на цей раз, але я засвоїв з минулих подібних ситуацій, фотографувати будь-які документи, які ви отримаєте", - сказав він.

Але страховка допомогти в цих випадках?

Експерт туристичного страхування м'яч Наталі, директор Comparetravelinsurance.ком.АУ, каже, такі ж правила застосовуються у скасовані рейси пасажири дізналися, що день, або тижнями раніше — це залежить від причини скасування.

"У двох словах, затримок і скасувань, де авіакомпанія з вини не поширюється, в той час як непередбачені збої поза контролем авіакомпанії, як правило, події, які можуть бути затребувані", - сказала вона новини.ком.АУ.

“Ваша страховка зазвичай покриває пропущених або затриманих рейсів з-за несприятливих погодних умов, система аеропорту простоїв, страйків, якщо ти годен до польоту, або якщо ви потрапили в аварію на дорозі в аеропорт. Страховка навряд чи покриє за скасування з-за механічних авіакомпанія винна, овербукінг літака і запізнення пасажира на отримання самі в аеропорт вчасно".Які права у вас є клієнт авіакомпанії?1:05

Чи знаєте ви, що навіть при наявності дійсного авіаквитка, ви не гарантовані місця на вашому рейсі? Знай свої права як клієнт авіакомпанії.9 червня 2017рік назад/відео/Відео.новини.ком.ас/способу життя/



Категория: Туризм