Прорив в авіакатастрофі Лев таємниця


Опубликованно 10.11.2018 02:10

Прорив в авіакатастрофі Лев таємниця

Мухаммад Syaugi, керівник пошукового та аварійно-рятувального агентства Індонезії, Basarnas, каже, була чутна в суботу, але "ми не чуємо сьогодні сигнал лиха", - сказав він журналістам вчора у "пінг" з диктофона.

“Ми перевірили це місце, розташоване приблизно в 50 метрах від місця виявлення першого чорного ящика. Але ми не можемо знайти машин CVR (мовний самописець) ще", - сказав Syaugi.

CNN повідомляє, що знайти кап має фундаментальне значення для слідчих, щоб з'ясувати, чи є ДТП зі смертельним результатом має наслідки для інших авіакомпаній, які діють в одній площині.

Зрозуміло, незаймана Австралія має 30 літаків Boeing 737 MAX 8 і літаки на замовлення, причому перший з них повинен прибути в листопаді наступного року.

Лев повітря Боїнг 737 MAX 8 і літак розбився через кілька хвилин після зльоту з Джакарти на 29 жовтня, загинули всі 189 людьми на борту в гіршому катастрофи в країні авіакомпанії з 1997 року.

Докладніше: загинув водолаз Лев в авіакатастрофі літака пошук

Шістдесят дев'ять годин польотних даних було завантажене з бортовий самописець літака, в тому числі і від своєї фатальний політ, JT610. Фото: АFР

Раніше дослідникам вдалося витягти годин даних з бортового самописця збитого Лев струменя повітря по - різному бортових мовних самописців - як індонезійська влада розширили пошук в море жертв і уламки.

Національної безпеки на транспорті Комітету заступник голови Haryo Satmiko прес-конференції, що 69 годин польотних даних було завантажене з диктофона, у тому числі свій смертельний політ, JT610.

Що саме пішло не так здивувала експертів авіації досі, але дані рейси відновлені, сподіваюся, може дати деякі відповіді.

Перший чорний ящик, бортовий самописець було виявлено водолазами в четвер в аварійному стані, і слідчі сказали, що вона вимагає спеціальної обробки для отримання інформації.

Другий чорний ящик, мовний самописець, і не вдалося відновити, але пошуковики зосередилися на певній території на основі іншого, нехай і слабка, локатор сигналу.

Національного пошукового та аварійно-рятувального агентства головного Мухаммад Syaugi сказав, що пошукова операція, зараз у своїй 7-й день і залучені сотні співробітників і десятки кораблів, триватиме ще три дні.

На водолазів, водолаз-доброволець Syahrul енто, трагічно загинув під час гігантські зусилля для пошуку. Фото: АП

Містер Syaugi платили данину волонтер-дайвер, Syahrul енто, хто загинув в ході пошуків на п'ятницю.

В сім'ї 48-річного відмовилися від розтину, і він був похований в Сурабайю в суботу.

Більше 100 мішків людських останків були витягнуті з-під уламків.

Сказав пан Syaugi кількість буде продовжувати рости і залишається також зараз на землі.

Він сказав, що слабких сигналів, потенційно з мовного самописця, були виявлені на місці, але об'єкт не знайдено.

Пристрій вважається близько 50 метрів від основної зони пошуку, де вода тільки глибиною 30 м, але океанічні течії і бруду на дні моря, що є більш ніж один метр глибиною ускладнюють пошук.

Посадові переміщення уламків витягують із розбитого Лев повітряного струменя для подальшого розслідування в Джакарті. Вони досі шукають фюзеляж літака. Фото: АП

Сайти відстеження польоту показують літак мав безладні швидкості і висоти під час свого 13-хвилинний переліт і попередній рейс на день раніше Балі в Джакарту.

Пасажири попереднього рейсу з Балі повідомив, страшні спуски і в обох випадках різних екіпажів запропоновано повернутися до їх аеропорт вильоту незабаром після зльоту.

Лев повітря взяла на невстановленому технічна проблема була усунена після Балі боротися.

Сказав пан Syaugi був знайдений на морському дні, але не збереглася велика частина її фюзеляжу, як він вказав, був в суботу проводиться значна кількість літаків "шкіри".

Він і інші високопоставлені чиновники, у тому числі і військовий начальник, планують зустрітися з родинами в понеділок, щоб пояснити пошукової операції.

Члени сім'ї тужити після того, як поліцейські передали останки своїх родичів, які загинули в аварії. Все 189 осіб на борту загинули. Фото: Гетті

Авіакатастрофи Лев-це найстрашніша катастрофа авіакомпанії в Індонезії, починаючи з 1997 року, коли 234 осіб загинули на рейс Гаруда біля Медан.

В грудні 2014 року, рейс AirAsia з Сурабая в Сінгапур занурився в море, загинули всі 162 на борту.

Індонезійських авіакомпаній було заборонено у 2007 році від польотів у Європі із-за міркувань безпеки, хоча кілька було дозволено відновити послуги в наступному десятилітті. Заборона був повністю знятий в червні. США зняли десятирічного заборони в 2016 році.

Лев повітря-одна з наймолодших авіакомпаній в Індонезії, але і стрімко зростала, летять на десятки внутрішніх і міжнародних напрямках. Він агресивно розширює свою присутність у Південно-Східній Азії, що швидко розвивається області понад 600 мільйонів людей.



Категория: Туризм