Доміно представила нову піцу, часниковий хліб скоринка


Опубликованно 05.12.2018 15:10

Доміно представила нову піцу, часниковий хліб скоринка

У будь-якому випадку, Доміно явно на одній хвилі і завтра представить нову часниковий хліб піци — один з 30 нових продуктів, який буде здійснюватися на новій літній кампанії.

"Це кінцева гібрид піци, часникового хліба кірку," піцу-гіганта йдеться в повідомленні. "Це найкраще поєднання масляний часниковий хліб і піца".

Химерний краї піци не надто новий — популярної начинкою варіант сир, а потім більш досвідченою пропозицій інших бренду з м'яса Пиріг з сиром бургер кірок.

Але за межами піца, часниковий хліб-це сама замовили меню, і компанія очікує, що нові скоринки, щоб бути великим продавцем.

Доміно збирається запустити 30 нових пунктів меню, від піци до десертів, включаючи часник хлібної скоринки.

Генеральний директор і управляючий директор групи доміно, Дон Мей, сказали влітку запустити меню була найбільшою в історії бренду ініціативу.

Нові начинки для піци включають барбекю стейки і бекон, корейські барбекю стейк, соковита курка з часником і бекон ранчо, і гострий стейк.

Є три нові соуси, а також ручний thickshake у складі кавуна і рожевої води з ванільним морозивом і рахат-лукум штук.

“Це літо Доміно нетерпінням чекаю, щоб бути частиною незабутніх дух

літо і давши коали найсмачніше і велике меню ніколи", р-н Мей сказав.

Доміно збирається запустити 30 нових пунктів меню, від піци до десертів.

Піца-це серйозно великий бізнес в Австралії і конкуренції між ЗМІ інтенсивно.

У минулому році австралійське відділення компанії — який насправді володіє операцій, а також у Новій Зеландії, Бельгії, Франції, Японії та Німеччини досягла рекордного показника продажів в $2,59 млрд і рекордний прибуток у розмірі $136.2 млн, що на 15 відсотків порівняно з попереднім роком.

Доміно продає два мільйони пунктів меню тиждень через один онлайн і замовлення послуг додатків.

Вона істотно інвестувала в нові технології, від її замовлення і система підготовки для самостійного водіння і автоматизовані прототипи доставки.

Доміно записаний в минулому році продажі в 2,59 млрд доларів.

Для додавань у меню, шеф-кухар світового розвитку Доміно, Майкл Трейсі, сказав вичерпний процес випробувані різні варіанти з використанням місцевих інгредієнтів.

“Ми шукали по всій Австралії, щоб знайти найкращі виробники соковитий, ніжний стейк, що

будете виконувати наші високі стандарти і утримати смак. Ми також хочемо і надалі підтримувати австралійських фермерів від вигулу до коробки з-під піци". Містер Трейсі сказав.

Літнє меню буде здійснюватися з завтрашнього дня, з іншими доповненнями, будуть оголошені в найближчі тижні.



Категория: Новости