Найдовший у світі морський міст, нарешті, відкриває


Опубликованно 07.12.2018 06:24

Найдовший у світі морський міст, нарешті, відкриває

Відкриття відбувається в момент, коли Пекін прагне посилити свою хватку на її напів-автономних територіях.

Голова КНР Сі Цзіньпін, як очікується, головувати на церемонії відкриття в місті материк Чжухай у вівторок вранці, але подробиці заходу тримаються в секреті.

У 55-кілометровій переправи, яка включає в себе звивається дорозі міст і підводний тунель, що з'єднує острів Лантау Гонконгу в Чжухай і гральний анклаві Макао, по акваторії гирла річки Чжуцзян.

Аерофотозйомка показує Ван женуть на ділянці Гонконг-Чжухай-Макао моста (HKZM). Фото: АFР

Секція моста бачив від острова Лантау в Гонконзі. Фото: АFР

Це другий великий інфраструктурний проект пов'язуючи Гонконгу в материковий Китай, щоб запустити протягом декількох тижнів, після відкриття високошвидкісної залізничної лінії в минулому місяці.

Критики кажуть, що багатомільярдний міст-це ще один спосіб інтеграції Гонконгу до Китаю, а страхи ростуть, що омріяної свободи міста руйнується.

Мега міст буде відкритий для руху в середу, через день після церемонії. Будівництво почалося в 2009 році і переслідували затримки, перевитрата бюджетних коштів, корупції та загибелі працівників будівельних.

На церемонії відкриття було спішно оголошено минулого тижня влада континентального Китаю з Гонконгом політиків і транспортних компаній скаржаться, що вони залишилися в темряві.

Прихильники проекту позиціонують його як чудо техніки, що також буде стимулювати бізнес і скоротити час подорожі, в той час як інші бачать його як політично мотивований і дорогої Білий слон.

Основний проліт мосту є територією материкового Китаю і Гонг Конга автомобілів та водіїв, які подорожують за це "повинні дотримувати закони і положення материка", повідомляє департамент транспорту міста.

Вид з повітря показує ділянку Гонконг-Чжухай-Макао мосту. Фото: АFР

'ЦЕ НЕ ДО НАС ВЗАГАЛІ.

Жителі Гонконгу буде надана ліцензія на хрест у Чжухай на автомобілі, якщо вони задовольняють досить вибірково критеріїв, у тому числі замещающим окремі державні посади материка і внести великий внесок у благодійні фонди в південно-китайській провінції Гуандун.

Більшість людей потрібно їздити по мосту на приватних тренерів і автобусів. Водіїв приватних авто будуть тільки бути в змозі використати його, якщо вони успішно застосовуються для отримання спеціального дозволу та міст не обслуговується громадським транспортом.

Жителі Гонконгу критикували мосту кажуть, що це марна трата коштів платника податку.

І екологи заявляють про будівництво призвело до падіння числа, що перебувають під загрозою зникнення китайський Білий дельфін.

Вежі над мостом були розроблені, щоб виглядати, як дельфіни, в честь білого дельфіна. Вигини мосту призначені для нагадують змію, на думку дизайнера.

Продемократичний політик Едді Чу сказав Зберігач мосту "в основному надлишковими" після того, як посадові особи заявили, що рух по мосту буде побачити близько 25 відсотків менше трафіку до 2030 року з-за іншого конкуруючого мосту.

Онлайн Коментатори в Гонконзі скаржилися на обмежений доступ до мосту перед запуском.

Китайський безпеки перевіряє гостьових місць до церемонії відкриття Гонконг-Чжухай-Макао мосту. Фото: АFР

"Такі величезні інвестиції через Гонконг гроші платників податків ... але в принципі це не є відкритим для нас", - заявив один коментар на Південно-Китайському ранковий пост сайті.

Деякі ЗМІ Гонконгу повідомили, що фізичний стан водіїв на мосту буде контролюватися за допомогою відеокамер, у тому числі повідомлення надсилається, якщо водій позіхає більше трьох разів протягом 20 секунд.

Загальний вигляд взято з Гонконгу показує секцію мосту. АФП

Відкриття швидкісного залізничного сполучення також викликало критику, як він побачив китайські безпеки, дислокованих на території міста грунті Гонконг вперше в Terminus міста.

Критики звинувачують уряд Гонконгу роздавати території все більш напористий Пекін.



Категория: Туризм