Деталі 9,4 мільйона чоловік були вкрадені в даних авіакомпанії зламати


Опубликованно 02.01.2019 17:50

Деталі 9,4 мільйона чоловік були вкрадені в даних авіакомпанії зламати

Порушення безпеки даних цільових прізвища пасажира, національності, дати народження, номери телефонів, адреси електронної пошти, домашні адреси.

Номери паспортів, номери посвідчень особи, програми для часто літаючих пасажирів номери учасників, Примітки обслуговування клієнтів та історичні туристичної інформації також були вкрадені.

Гонконгська авіакомпанія створені телефони довіри для неспокійних пасажирів.

"Ми знаходимося в процесі контакту з постраждалим пасажирам, використовуючи різні канали зв'язку, і надання їм інформації про заходи, які вони можуть зробити, щоб захистити себе", - заявив головний виконавчий директор Катай Пасифік Руперт Хогг сказав.

"У нас немає ніяких доказів, що будь-які персональні дані були неправильно".

Авіакомпанія заявила, що почала розслідування, і повідомив поліцію, після операції, яка почалася в березні, виявили несанкціонований доступ до систем, що містить дані про пасажирів до 9,4 мільйона чоловік.

Р-н Хогг сказав, що вкрадені дані також включені 403 прострочені номери кредитних карт і 27 номери кредитних карт з CVV-код.

"Поєднання даних варіюється для кожного постраждалого пасажира", - сказав він.

Р-н Хогг сказав, що авіакомпанія була "дуже перепрошую за турботу це подія захисту даних може призвести наших пасажирів".

"Ми відразу ж діяти, щоб утримувати подія, почнеться ретельне розслідування з залученням провідних кібербезпеки фірма, і ще більше зміцнити це заходи безпеки", - сказав він.

Катэй Пасифік сказав ІТ-систем, які постраждали зламати дані були "абсолютно окрема" від операцій льотних систем.

"Це не вплине на безпеку польотів авіакомпанії.

Невідомо, скільки австралійські клієнти можуть постраждати. Катэй Пасифік регулярно літає з Сіднея, Мельбурна, Перта, Брісбена, Аделаїди та Кернс.

Авіакомпанія заявила, офіційні листи, що стосуються порушення безпеки даних будуть відправлені з адреси infosecurity@cathaypacific.com.

Це нагадує пасажирів він не запитує особисту або фінансову інформацію по електронній пошті і ніколи не буде запитувати пароль.

Авіакомпанія рекомендує пасажирам змінювати паролі і стежити за своїми рахунками за підозрілої активності.

Пасажири, які турбуються про те, що були порушені зламати дані можуть зв'язатися Катэй Пасифік через онлайн-форму запиту. Більше інформації на дані порушення можна знайти на окремій сторінці на своєму сайті.

Авіакомпанія не кажучи вже про фінансові компенсації для постраждалих пасажирів.

У вересні британська компанія заявила, що буде компенсувати пасажирам, коли він поніс зламати дані, які поцупив особисті та фінансові дані близько 380000 клієнтів.

lauren.mcmah@news.com.au

— з проводами



Категория: Туризм