Вулиці запуску веган Магнум і Cornetto


Опубликованно 04.02.2019 12:50

Вулиці запуску веган Магнум і Cornetto

Однак, дослідження також показало, що 73 відсотки з нас теж люблять пожерти морозива, принаймні, один місяць.

І ось коли деякі з наших улюблених брендів австралійського морозива зробили крок у створенні діапазони, що задовольнити ці тягу, але і здоровим.

Магнум, Бен & Джері морозиво, Блакитна стрічка і Вайс об'єднали зусилля, щоб представити нову лінійку морозива, що скорочуються калорії, містять білок, без молока, без глютену і з реальними фруктами.

Магнум молочними безкоштовно класичні і мигдалю.

Веганську Ванільне Морозиво

Дієтолог і дієтолог Сьюзі Баррелл говорить, хоча немає ніякої чарівної формули ідеальної дієти як наші організми дуже різні, знайти правильний баланс-ключ.

“Споживачі шукають продукти, які є здоровими, менше цукру, жиру і вуглеводів,

той же самий час ми також нація любителів морозива", сказала вона новини.ком.АУ

"Наявність нового асортименту морозива означає, що австралійці тепер дають більш широкий вибір, щоб задовольнити свої дієтичні переваги".

Безкоштовний Магнум асортимент молочної має два смаку підпис автовиробників, Магнум без молочних продуктів і молочних Магнум класичні безкоштовні мигдалю та веганські морозиво.

Низький Коеф Блакитною Стрічкою.

Вайс Малина І Кокос Молочний Безкоштовний Бар.

Блакитна стрічка низкокалорийно має до 400 калорій за 460мл ванна і 60 відсотків менше жиру, ніж традиційне морозиво.

Для всіх любителів сої, асортимент веганські морозиво ванільний проводиться з веганські шоколад, соєвим ванільним морозивом і хрустким горіховим топпінгом Ладена.

Вайс пішов на немолочное морозиво, заморожений йогурт і сорбети, в той час як Бен і Джеррі також стрибнув на борту з молочними діапазоні.

Вони доступні в обраних магазинах, АЗС і супермаркети.

Сайт Deliveroo об'єднується з дев'ятьма ресторан партнери пропонують різні несподівані сніданок надихнули десерти.

БІЛЬШЕ МОРОЗИВА ПРОПОНУЄ:

Сайт Deliveroo святкує з'їсти морозиво на сніданок, вдень в суботу, 2 лютого, на таких меню сніданку з дев'яти кафе по всій країні, включаючи столову Балвин, Вікторія (Weetbix і Nutella морозиво і молочний бар, кафе Бач, Новий Південний Уельс (арахісове масло і шинка морозиво струсити). Відвідайте їх сайт для отримання додаткової інформації.

Близько 55 відсотків опитаних кажуть, що вони відчули судити за їх вибір продуктів харчування.

Френкі розробили колекції футболку для австралійців, щоб він свій шлях, і сказати, коли справа доходить до харчових переваг.

СУДИТИ ЗА ВИБІР ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ

Незважаючи обіймаючи гнучкий раціон, 39 відсотків австралійців все ще відчуваю судити інших за те, що вони хочуть їсти, згідно з останніми дослідження YouGov по Галактиці на переваги австралійців їжі і уникнення.

Майже третина (30 відсотків) не повідомляти людям їх дієтичні вимоги.

“Молоді австралійці, зокрема, більш правоподобны для того, щоб зіткнутися з негативними реакціями в їх дієтичних

вибір", - йдеться в доповіді, більше половини опитаних кажуть, що вони відчули судити або отримав зауваження від інших, і 40 відсотків з них кажуть, що вони часто змушені пояснювати своїм вибором дієти(и) на інші.

Дослідження проводилося серед онлайн 1001 австралійців у віці старше 18 між 18-22 січня 2019 року.



Категория: Новости