Жорстокий відповідь на поганий відгук


Опубликованно 08.02.2019 23:00

Жорстокий відповідь на поганий відгук

Жінка, Хлое, вирішила залишити один-зірковий відгук для готелю Хобгоблин в Брістолі, Англія, на TripAdvisor після того, як вона і її друзі відмовили в обслуговуванні.

Жінка пояснила, що вона з групою друзів вона не бачила, так як університет і стверджував, що персонал поставився до них неприязнь, як тільки вони увійшли в паб.

"Вони сказали нам, що ми були надто п'яні, незважаючи на відсутність будь-якого алкоголю перед входом в establishmst (зю)," огляд Читати.

Поганий огляд. Картина: На TripAdvisor

"Цей паб явно має проблеми з щасливі люди".

Тим не менш, власник пабу, Джеймс Эйлифф, була зовсім інша версія подій, і він не мав ніяких проблем ні з самим жорстоким з можливих способів.

“Як сьогодні вранці в голову? Я б здивувався, якби ви насправді пам'ятайте ваша поведінка минулої ночі, так що на всяк випадок це трохи туманно, давайте повторимо?" Містер Айлифф писав у відповідь на коментар.

Він почав стверджуючи, Хлоя і її друзі були насправді служив випивку, коли вони приїхали.

Він стверджує, що вона потім "вийшов з бару і увірвалася в інший клієнт" заподіяння їй припинити пити, вона купила, що зробили працівники усвідомлюють, що вона вже була в стані алкогольного сп'яніння.

Власника встановити рекорд прямо з його жорстокий відповідь. Картина: На TripAdvisor

“Ця оцінка була ще більш зростає, коли ти повернувся в бар, наполегливо вимагаючи, щоб ваша розлили напої будуть замінені безкоштовно. Вам було відмовлено", - написав він.

“У цей момент ти почав погрожувати працівникам бару. Ви стверджували в поліції і що ви могли б заарештувати членів персоналу (як не дивно не в ID у вас — ми працюємо 'виклик 25' політики, які, скажімо прямо, не відноситься до вас)".

Хлоя, як і раніше загрожують співробітники, стверджуючи, що вона збиралася повернутися зі старшими офіцерами за "порушення прав людини".

Містер Айлифф назвав її поведінка настільки агресивним і страшним, що вона скоротила співробітника до сліз і викликала інших клієнтів прокоментувати, як вона діє.

Зрозуміло, що Хлоя і її групи попросили піти, але вони продовжували влаштовувати сцену.

Вона навіть сказала співробітникам, що вона збирається подати на них в суд. Картина: На TripAdvisor

"Замість того, щоб спокійно піти з друзями ви продовжували протестувати агресивно з моїм помічником менеджера погрожуючи різноманітними наслідками, вимагаючи видати ПІБ співробітників, які відмовилися обслуговувати вас, щоб ви могли подати на них в суд за порушення ваших прав людини," Містер Айлифф стверджував.

Потім він запропонував їй переглянути свою життєву позицію, що вона була абсолютно тверезою протягом всього випробування, як не має її дії виглядають краще.

Містер Айлифф додав, що вона повинна, як мінімум, вибачитися перед співробітниками вона так поводилися жахливо, додавши, що вона може вільно звертатися до суду про її права людини, якщо вона "так вирішив".

Скріншот коментар і відповідь був розміщений на сторінці Facebook пабу з підписом "Не будь, як Хлоя".

З тих пір він отримав майже 3000 лайків, люди стікаються в коментарях хвалити господаря.

“Такий злий відповідь.... молодець Джеймс," один чоловік написав.

“Хлоя досі казиться, коли вона покинула цей огляд? Я думаю так," сказав другий.

Один додав: "Вона, напевно, очікували вибачень і безкоштовний напій або що-то, коли вона написала це."



Категория: Новости