Великою помилкою, пілот Лев повітря


Опубликованно 12.02.2019 05:20

Великою помилкою, пілот Лев повітря

Якщо б він повернувся, все може бути інакше, коли такий же літак злетів і розбився на своїй наступній льотних годин, вбиваючи всіх 189 пасажирами на борту.

Інцидент стався на рейс з Балі в Джакарту. Але коли технічні проблеми, здавалося, вирішити, польоти тривали.

Той же Боїнг 737 Макс струмінь і кинувся навтьоки в 6.20 ранку наступного ранку, прямуючи в острів Бангка, виключення Суматри, і занурився в море через 13 хвилин. Незадовго до аварії, пілот зробив запит на повернення на базу.

Херсонська, керівник адміністрації аеропорту на Балі-Нуса-Тенгара області, сказав Рейтер, що після першого дзвінка під час першого польоту в неділю, пілот оновили диспетчерський сказати, що літак летів нормально і він не захотів повернутися в аеропорт, як просили.

"Сам капітан був досить впевнено, щоб летіти в Джакарту з Денпасара", - сказав Херсонська, хто йде на одне ім'я, говорячи по телефону з Балі.

У той час як капітан може бути впевнений, Лев повітря залишався мовчазним про сповіщення на більш ранній рейс, посилаючись на триваюче розслідування катастрофи.

Чиновники з Національної ради з безпеки на транспорті США вивчити знайдені уламки від нещасливого Лева авіаперельоту. Фото: АFР

Пілот іншого літака, який наближався до Балі тільки після того, як Лев джет зняв сказав, що йому було наказано коло над аеропортом і слухав по радіо розмова між Левом повітря пілотом і авіадиспетчерами.

"З-за Пан-Пан дзвінок, нам сказали почекати, що кружляв над аеродромом в повітрі", - сказав пілот, який відмовився назвати своє ім'я.

"Лев площині запропоновано повернутися в Балі п'ять хвилин після зльоту, але потім пілот сказав, що завдання були вирішені, і він збирався йти вперед в Джакарту."

Пілоти використовують Пан-Пан дзвінків в екстрених ситуаціях прапора. Вони є кроком вниз Mayday, які сигнали небезпеки.

Родичі дочекайтеся завершення процесу ідентифікації жертв головний поліцейський госпіталь в Джакарті, Індонезія. Фото: АП

Денпасар-Джакарта рейс приземлився в столиці Індонезії аеропорту в 10.55 годин за місцевим часом в неділю.

Прес-секретар Лева повітрі відмовився коментувати, коли його запитали про сигнал лиха на більш ранній рейс, пославшись на триваюче розслідування катастрофи.

Керівник бюджетної авіакомпанії Едвард Sirait сказав раніше на цьому тижні, що технічна проблема виникла у Денпасар-Джакарта рейс, але він був дозволений "по процедурі".

Літак вилетів з перебоями і швидкість читання, є недостовірними, на думку слідчого аварії.

Згідно з даними сайту Flightradar24 відстеження польотів, реактивних показано незвичайні варіації в висоті і швидкості польоту в перші кілька хвилин польоту — в тому числі 267 метрів за 27 секунд, тоді як зазвичай можна за зростанням — до стабілізації і летить в Джакарту.

Два пасажира на неділю Балі-обов'язково полетиш інтерв'ю на індонезійське ТБ згадував тривожні деталі такі як дивний звук двигуна, запах горілого дроти, і панікуючі пасажири волають до Бога, щоб зберегти їх як літак стрімко втрачав висоту.

Другий-смертоносних Індонезії авіакатастрофи з 1997 року викликало нове занепокоєння з приводу свого невеликого показники безпеки, і уряд заявив, що Лев повітря буде регулюватися більш точно.

Предметів особистого користування оговтався від Лева авіапереліт JT610 з пошуку і порятунку персоналу. Фото: Гетті

ЧОРНИЙ ЯЩИК ВІДНОВЛЕНИЙ

Влада заявляє, що має намір негайно приступити до вивчення пошкодженого чорного ящика, які, нарешті, були вилучені із затонулого уламків.

Розслідування першого в історії аварії Боїнг 737 максимум літаків, введена в комерційну експлуатацію в минулому році, також будуть ретельно вивчатися світової авіаційної індустрії.

"Сьогодні ввечері ми будемо рухатися якомога швидше, щоб завантажити те, що знаходиться в цьому чорному ящику," заступник начальника комітету Індонезії з безпеки на транспорті (KNKT) Haryo Satmiko заявив на прес-конференції в четвер.

Чорний ящик розбився повітряного Лева струмінь була відновлена, що може мати вирішальне значення для встановлення, чому новенький літак впав з неба. Фото: АFР

Ступінь пошкодження пристрою показали "незвичайний удар" аварії, сказав він.

Незважаючи на початкові повідомлення, Влада не знають "аварії живучою блок пам'яті" з реєстратора польотних даних бортового мовного самописця, як частини його пропали без вісті, повідомляє Satmiko.

Пошуковикам ще належить виявити локаційного сигналу від другої з двох чорних скриньок, розміщених на протилежних кінцях літака.

Хоча морського дна складає всього близько 30 метрів, сильні течії і енергетичних трубопроводів в районі ускладнюють пошукові роботи.

Водолаз військово-морського флоту на борту пошукового судна заявив, що його команда знайшла помаранчевий циліндр, що містить самописець серед уламків на мулистому морському дні. Фото: АП

ВМФ водолаз на борту пошук судна заявив телекомпанії "метро ТБ" , що його команда знайшла помаранчевий циліндр, що містить самописець серед уламків на мулистому морському дні.

У нормальних умовах, дані повинні приймати лише дві години, щоб завантажити, сказав Satmiko, хоча аналіз може зайняти кілька тижнів.

Результати попереднього розслідування будуть оприлюднені після 30 днів, інший чиновник сказав KNKT.

ЗГАСАЮЧА НАДІЯ ДЛЯ СІМЕЙ ЖЕРТВ

Сподівань знайти більшу частину фюзеляжу недоторканими, легкість всередині.

"Що важливо для нас, щоб отримати більше інформації про жертви, тому що їх останки дуже важливо для нас, щоб ми могли належним чином їх поховати", - сказав Ейд Іньо, чий брат-в-закон був на рейс.

Тільки один з пасажирів був виявлений від часткового до цих пір залишається витягти.

Ningsi Ayorbaba плаче, як вона чекає новин про чоловіка Павло Ferdinan Ayorbaba, жертвою лева JT610 авіапереліт. Фото: Гетті

Розслідування буде проводитися за допомогою "Боїнг", "Дженерал Електрик" і Федеральної авіаційної адміністрації, чиновники сказали.

Національний комітет з безпеки на транспорті (NTSC) заявив, що буде розглядати чорний ящик, щоб отримати більш ясну картину того, що сталося на рейси з Балі в неділю, крім польоту, який розбився в понеділок.

Мова також піде про чотирьох штабу ВПС Лев, включаючи технічного директора, який в Мінтрансі заявили, що припинили в середу, на тлі чуток, що літак не був придатний до польотів.

Лев повітря заявив, що зазнав аварії літак був придатний до польотів і пілот і другий пілот були 11,000 годин час польоту між ними.



Категория: Туризм