Елементи супермаркеті люди не хочуть
Опубликованно 23.04.2020 08:40
Виявляється, люди не так стурбовані збереженням дихання пахнуть свіжою суворої ізоляції, з Колс, підтверджують, що продажі м'ятні льодяники і жуйка пішли вниз після того, як уряд ввів суворі заходи соціального дистанціювання.
Прес-секретар Коулс розповів новини.ком.АУ, що покупці купують предмети, які вони могли б використовувати, щоб зробити життя в будинку більш комфортною, таких як кава в капсулах, випічки предметів і фарбу для волосся.
"Минулого місяця, як люди підготувалися протягом тривалого періоду ізоляції, ми побачили великий попит на комора скоби, такі як борошно, макарони і консервовані овочі", - сказала вона.
Ніхто більше не може пахнути м'ятної свіжістю, як продажі в Гумі і Мінц пішов вниз.
По темі: слідкуйте за останніми коронавірус оновлення
“Зараз ми спостерігаємо клієнтів перейде до продуктів, які вони можуть використовувати вдома, включаючи барвники для волосся, суміші для випічки, подарункові карти для онлайн-розваг, канцелярське приладдя та кави в капсулах.
"Так як клієнти все частіше працюють з дому, ми спостерігаємо зниження попиту на запаковані салати, в той час як соціальне дистанціювання призвів до спаду в продажах ясен і монетних дворів, а також для кіно і ресторан подарункові карти."
Мова йде, як сьогодні Колс підтвердив, що всі клієнти зможуть замовити продукти через інтернет-магазин або з доставкою додому або натисніть & збирати.
Минулого місяця масової скупки паніка змусила супермаркет, щоб обмежити онлайн-замовлень для уразливих споживачів, таких як літні люди або працівники для догляду за інвалідами.
Випікання виробів, таких як борошно і суміші для кексів, пішли як гарячі пиріжки.
По темі: несамовиті фото пухнастиків працівника в сльозах
Колс генеральний директор Коулз онлайн та стратегічним проектам Карен Доналдсон заявив, що зараз в супермаркеті були в змозі задовольнити потреби своїх більш вразливих клієнтів через свої Коулз онлайн-пріоритетне обслуговування (поліцію) це може розширити інтернет-магазини для всіх.
"Тепер, коли у нас менти на місці, це здорово, щоб бути в змозі розширити Коулз онлайн доставка всіх клієнтів, і наша команда працювала дуже важко протягом останніх декількох тижнів, щоб поліпшити наявності на складі, щоб допомогти нам виконати замовлення клієнтів", - сказала вона.
"За рахунок реорганізації нашої доставки вікон ми змогли збільшити кількість слотів доступні для клієнтів, і ми також набирали додаткових сотень агентів обслуговування клієнтів, щоб допомогти нам задовольнити підвищений попит на Колс доставка онлайн."
Огляди: Наука за паніка купівля
Колс також відновила онлайн-замовлень для всіх клієнтів. Фото: Гленн Кемпбелл
ДЕФІЦИТУ БОРОШНА ЗІРВЕ
У той час як рівень запасів раніше не затребуваних предметів, таких як туалетний папір починають повертатися до нормального, клієнти як і раніше брак звітності в борошні.
Як в Coles, Aldi і Вулворта повідомили про підйом продажів хлібопекарської продукції.
Покупці в Австралії беруть в Twitter і Facebook, щоб висловити після того, як не пощастило знайти необхідний продукт комора, незважаючи на в деяких випадках пошук за кількома супермаркетами.
Недоліки Незважаючи на Алді, Колс і Вулворс все обмежують клієнтам всього двох пакетів борошна на покупку.
Всі три супермаркети сказав, що вони наполегливо працюють, щоб задовольнити попит клієнтів для борошна клієнти і просять бути "інтуїції" і "купуйте тільки те, що їм потрібно" в той же час.
Категория: Новости