Однокласники запустили власну лінійку онлайн-шоу


Опубликованно 06.03.2018 00:45

Однокласники запустили власну лінійку онлайн-шоу

МОСКВА, 19 лютого – РІА Новини. Соціальна мережа Однокласники представила лінійку власних щотижневих онлайн-шоу в доповнення до вечірнього шоу "ОК на зв'язку!", яке виходить в ОК з 2016 року у соцмережі з'явилися гумористичне шоу Вадима Галигіна і програма з порадами зіркових батьків по вихованню дітей.

Гумористичне "Анекдот-шоу" Вадима Галигіна з участю російських знаменитостей стартувало в Однокласниках в минулу неділю і буде виходити два рази на тиждень. У ході шоу чотири зіркових гостя діляться на дві команди, розповідають анекдоти або смішні історії, а спеціальний механізм по гучності сміху в залі визначає переможця. Надалі найбільш вдалі жарти будуть визначатися онлайн-глядачами в ОК: за кількістю позитивних коментарів, залишених емоцій до ефіру в момент розповіді. У першому сезоні в гості до Вадима Галигіна прийдуть Михайло Галустян, Олексій Ягудін, Нюша, Олександр Ревва, Анна Хилькевич, Burito і інші знаменитості. Шоу продюсує компанія WMG, відома по роботі над проектами для телеканалів СТС і "МУЗ-ТВ" — зокрема, телевізійною грою "Крокодил" і тревел реаліті "Руссо Туристо". Пілотний випуск шоу зібрав у соцмережі близько 2 млн переглядів.

У щотижневому шоу "Перехресний батько" зіркові гості діляться з глядачами історіями про своє дитинство, власних дітей і їх вихованні. Пілотний сезон програми зібрав в Однокласниках більше 15 мільйонів переглядів: в гостях у ведучої, співачки Ліни Милович, побували Денис Клявер, Аскольд Запашний, Антон Комолов, Михайло Шац і інші зірки. Новий сезон шоу стартує в найближчі місяці.

Відмітна особливість онлайн-шоу в Однокласниках — максимальна залученість користувачів соцмережі. Кожне шоу транслюється у форматі прямого ефіру, це дозволяє глядачам ділитися один з одним в онлайн-чаті емоціями від перегляду. Питання для гостей "ОК на зв'язку!" збираються в групи в соцмережі, а глядачі "Анекдот-шоу" зможуть не лише впливати на визначення переможця випуску, але й отримати можливість потрапити в ефір програми, надіславши вдалий жарт.

По кожному з шоу ОК ведуть переговори про інтеграцію з рекламодавцями. Бренди, які розміщують рекламу в онлайн-шоу, зможуть отримувати детальну статистику по своїм интеграциям.

"Ексклюзивний контент — один з головних трендів розвитку соціальних мереж. Представлена лінійка шоу охоплює кілька популярних тем серед користувачів ОК: теми сім'ї, гумору і життя зірок. Завдяки цьому у соцмережі формується контент, що поєднує інтереси максимально широкої аудиторії. Це дає користувачам можливість ділитися один з одним емоціями від перегляду і залучає нову аудиторію. У 2018 році ми продовжимо активно розвивати цей напрямок, додавати нові теми і співпрацювати з виробниками шоу і серіалів: як відомими на ринку, так і молодими продакшн-командами", — заявила Марина Краснова, директор по продуктах "Відео" і OK Live соціальної мережі Однокласники.



Категория: Туризм