Чутлива і вразлива: Кім Кардашьян зізналася, що страждає від критики хейтеров


Опубликованно 16.08.2019 07:20

Чутлива і вразлива: Кім Кардашьян зізналася, що страждає від критики хейтеров

Зірка реаліті-шоу Кім Кардашян з'явилася на обкладинці глянцю і розповіла про те, як сильно її ранять коментарі хейтеров.

38-річна дружина Каньє Уеста, недавно випустила колекцію нижньої білизни і змінила назву на догоду ненависникам, зараз в центрі уваги. У це складно повірити, але світська левиця, завжди випромінює впевненість, зізналася, що сильно страждає з-за зовнішності.

В інтерв'ю журналу WSJ Кім Кардашьян розповіла, що запустила бренд коригуючого білизни, бо стурбована своїм зовнішнім виглядом і реакцією громадськості. Зірка згадала, як поправилася за час двох вагітностей. В той момент вона почула шквал критики.

Їх образливі слова глибоко запали мені в душу.

А нещодавно, після Met Gala, її взагалі звинуватили у видаленні ребер, так як її фігура була занадто худий, а талія — екстремально вузькою. У сукні від Thierry Mugler вона виглядала неперевершено.

Я навіть не знаю, чи можливо таке зробити...

Раніше Кім Кардашьян говорила, що страждає від псоріазу, хоча і це не всі вірили. Але її нова лінійка косметики для тіла наочно показала всі проблеми зі здоров'ям. А лінійка стягуючої білизни допомагає відчувати себе сексуальною і приховувати целюліт.

 Не вважаю, що потрібно закликати показувати целюліт. З коригувальним білизною ситуація зовсім інша. Воно – моя друга шкіра, яка допомагає відчувати себе комфортно.

Висновок один: навіть такі сильні та успішні жінки страждають із-за критики. Тому давайте бути добрішими один до одного.

Як виглядала Кім Кардашьян в інтерв'ю WSJ, дивіться далі.         Подивитися цю публікацію в Instagram

"You would think we would have obviously thought it through a little bit deeper," @kimkardashian told us about the name she had chosen for her latest venture, a shapewear and lingerie line. “I'm the first person to say, OK, of course, I can't believe we didn't think of this. I obviously had really innocent intentions. But, let's listen. And I really want to listen. And I really want to take it all in."? ? It was around noon on Friday, June 28, when Kardashian West realized it was time to cave. After three days of being globally thrashed, she decided the name Kimono had to go.? ? The line needed a new name, one that didn't trigger accusations of trying to profit from a traditional article of clothing considered to be a treasured symbol of Japanese heritage. It needed to conjure up an image of Kim-ness, but also to signify the wide range of sizes, shapes and skin tones that Kardashian West, 38, had made an integral part of the brand concept. ? ? We talked to #KimKardashian about how she and a team of blue-chip investors are trying to salvage their claim to a piece of the $83 billion industry. Read the digital cover story at the link in bio. (?: @christinabinkley, : @studio_jackson, styling: @georgecortina)

Публікація від WSJ. Magazine (@wsjmag) 8 Лип 2019 о 4:14 PDT        Подивитися цю публікацію в Instagram

@kimkardashian has long dreamed of her own body-positive, shade-inclusive line of shapewear and underwear. But now the outcry over the erstwhile Kimono's name could derail many months of planning. We talked to #KimKardashian about how she and a team of blue-chip investors are trying to salvage their claim to a piece of the $83 billion industry. Read our digital cover story at the link in bio. (?: @christinabinkley, : @studio_jackson, styling: @georgecortina)

Публікація від WSJ. Magazine (@wsjmag) 8 Лип 2019 в 5:00 PDT        Подивитися цю публікацію в Instagram

The concept behind @kimkardashian's new underwear and shapewear line, she says, is problem-solving. She prefers to call it "solutionwear." Derri?res will be lifted, jiggles will be tamed. Spanx and Victoria's Secret are going to feel the heat of competition. For now, the line doesn't have a name. After three days of being globally thrashed calling for it Kimono, she realized it was time to cave. The name had to go. We talked to #KimKardashian about her billion-dollar shapewear bet and how she and a team of blue-chip investors are trying to salvage their claim to a piece of the industry. Read our cover story at the link in bio. (?: @christinabinkley, : @studio_jackson, styling: @georgecortina)

Публікація від WSJ. Magazine (@wsjmag) 8 Лип 2019 в 8:01 PDT

Також дивіться образи Кім Кардашьян для японського Vogue.

Фото: WSJ, Instagram Кім Кардаш'ян-->

Live Journal

Facebook



Категория: Отдых со звездами