Спантеличує слово зварганити $38М австралієць оголошення "


Опубликованно 28.01.2020 06:50

Спантеличує слово зварганити $38М австралієць оголошення

В рамках туризму Австралії кампанію, творчих натхненників придумав цей незвичайний представляти дев'ять Оссі "філософій".

Товариство, "не хвилює" ставлення, любов до природи, дух пригод, оптимізму та історії все зробили розріз, як демонструє наш спосіб життя, що закордонні відвідувачі знаходять привабливим.

Але це їхня гра слів, що залишилося соціальних медіа подиві і ламають голови

Нове слово не дуже добре прийняли. Фото: Додається

Слоган для реклами 'жити наші Philausophy'. Подивіться уважно. Філаусophy.

І це слоган, який склав приголомшливі кампанії 38 мільйонів доларів, щоб залучити більше туристів вниз.

“38 мільйонів доларів? І вони придумали "Philausophy?" ОФС," австралійський коментатор ЗМІ та автора Майк Карлтон написав.

"Буде важко продати для міжнародних глядачів", - додала інша.

“Я не думаю, що багато пищить від ОС отримали б philausophy. Про що вони думали?"

Кампанія по туризму Австралії закликає туристів, щоб випробувати австралійський спосіб життя і Улуру

З знаменитості, такі як Кріс Хемсворт, Пол Хоган і Кайлі Міноуг, кампанія буде розгорнута протягом трьох років в ключових глобальних ринків туризму по всій Азії, Європі та Північній Америці, просуваючи австралійський спосіб життя і ставлення скільки знакових місць і пам'яток.

Але з місцевими жителями не реально ловити на слоган, чого можна очікувати від міжнародної аудиторії?

За 38 мільйонів доларів я міг би сказати вам, що гра слів не дуже добре працює з не-носіями англійської мови. https://t.co/ZU7uZ4IfTI— Адам Liaw (@adamliaw) 29 жовтня 2019

Треба сказати, друкуючи його як "PHILAUSOPHY" робить каламбур трохи незрозумілих і важко знайти, і просто виглядає як дивна орфографічна помилка https://t.co/KRzLrcPHPo— Джош Батлер (@JoshButler) 29 Жовтня 2019

Знаменитості Малайзії-австралійський шеф-кухар Адам Liaw сказав Ерудит не буде добре працювати з неангломовних відвідувачів, у той час як керуючий директор з маркетингу фокус Баррі Уркварт не думаю, що кампанія "скорочує гірчицю для багатьох людей".

“Чи Можете ви собі уявити, який вплив це матиме на 1,2 мільярда людей у Китаї ...? Це буде три восьмих чи чотири п'ятих нічого!", - сказав він 2ГБ радіоведучий Бен Фордхам.

"Де, чорт забирай, я" добре виглядати в ретроспективі. #philausophy



Категория: Туризм