Юлія Панкова: "Не платіть за випадково розбитий товар"


Опубликованно 16.02.2020 03:30

Юлія Панкова:

Телеведуча "Ревізор Х" Юлія Панкова на Новому каналі ділиться порцією корисних знань. Чому не варто платити за випадково розбитий товар у магазині, читайте в нашому матеріалі.

Один ніяковий рух — і дорога пляшка вислизнула з ваших рук. На підлозі — уламки скла, а навколо вже стоять стривожені працівники, охоронець і допитливі покупці. Не надто приємна ситуація в супермаркеті, в якій, напевно, кожен хоч раз побував. Близько 90% людей в паніці починають платити за розбитий товар. А якщо ви не маєте наміру, то працівники все ж змусять. Аргумент — ваша необережність.

Вчора в ефірі програми "Ревізор Х" на Новому каналі ведуча Юлія Панкова показала глядачам, як себе вести в такій ситуації. До ревізії залучили таємного покупця, який продемонстрував, як можна ненавмисно розбити пляшку. Адже часто в маркетах вони стоять на полицях без бортиків. Дістаючи одну, можна ненароком зачепити рукою іншу.

На жаль, не всі глядачі знають, що за випадково розбитий товар платити не треба, – розповідає ведуча. – Таке право покупця регулюються Законом України. Коли я працювала журналістом ТСН, проводила експеримент. В кількох магазинах спеціально розбивала пляшки, щоб подивитися на реакцію охоронців і продавців. Більшість з них мене запевняли, що у них немає списання пошкодженого товару, і просили заплатити за нього.

За всі розбиті пляшки Юля тоді заплатила. Адже це було її журналістське розслідування.

Прикро, що недобросовісні продавці, знаючи закон, все ж змушують покупців платити. Засмучує, що і українці не знають, як себе. Колись мої батьки теж були жертвами подібної ситуації. Пам'ятаю, як у дитинстві я випадково розбила дорогий свічник у магазині декору, кетчуп в супермаркеті.... Завжди за всі пошкоджені і товари батьків змушували платити.

Важливо: якщо продавець, адміністрація або охорона наполягають, щоб ви оплатили випадково розбитий товар, то пам'ятайте, що вам на місці нічого оплачувати не треба. Зафіксуйте це в письмовому акті. Якщо адміністрація відмовляється складати будь-які акти на місці, знайте, що відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України "Про захист прав споживача" забороняється примушувати споживача придбати продукцію неналежної якості або непотрібного асортименту. У разі, коли після всіх аргументів вас все одно продовжують змушувати платити за розбитий/пошкоджений товар, відмовляються складати акт і фіксувати ситуацію на місці, ви повинні викликати поліцію.

"Ревізор Х" на Новому каналі — по понеділках о 19:00. Після програми — пост-шоу "Пристрасті по Ревізору".

Читати також Ведуча "Ревізора Х": "У моєму гардеробі немає джинсів, зате з'явилося самурайський кімоно" (ЕКСКЛЮЗИВ)

Також дивіться, як клінінг господарює у вашому домі.

Фото: прес-служба-->

Live Journal

Facebook



Категория: Отдых со звездами