Юридична битва за шоколадні веснянки
Опубликованно 22.02.2020 04:30
Лін і Ян Neeland, від Ярра Глен Вікторія, отримав лист від кондитерського гіганта в червні минулого року, вимагаючи "припинити використання" терміна "веснянки" у Долина Ярра Шоколадниця і магазинах заводу з виробництва морозива.
Пара продала більше 20 виробів з використанням імені Веснянка у трьох магазинах на долину Ярра, півострів Морнінгтон і Великої Океанської Дорозі, включаючи "гігантські веснянки", "міні-веснянки" і "веснянкуваті яйця".
Ліенн і Ян Neeland з тим, що гігант їх 'веснянки'. Картина: Роман
Однак Nestle сказав, що ім'я торговою маркою і може заплутати своїх клієнтів.
“Як ви можете мати веснянки? У нас є веснянки на наших обличчях і ми їли веснянки для багатьох, багатьох років," Міс Neeland сказав Роман.
"Нам дуже сумно, що великі транснаціональні компанії може дійсно володіти чимось, що ми всі так любимо."
По темі: Кедбері підтвердити мармуровий слух
По темі: Австралії улюбленого шоколаду
Компанії було дано три місяці провести ребрендинг, піддаючи себе ризику втратити 50 000 доларів маркування. Тому Neelands писав Нестле просити більше 12-місячного перехідного періоду, але не отримав відповіді.
“Це удар. Ми маємо справу з впливом на туризм перший з лісової пожежі, і тепер коронавіруса, так що це постійна боротьба, для власників малого бізнесу," МС Neeland сказав Геральд Сонце.
Вона сказала, що навіть з додатковими дев'ять місяців компанія очікує отримати вже на звалище коштує близько $5000 етикеток.
У Neelands трьох магазинах Ярра Шоколадниця. Фото: Додається
ЗАДОВОЛЕННЯ НОВЕ ІМ'Я
Долина Ярра Шоколадниця і магазинах заводу з виробництва морозива тепер буде продавати свої веснянки як "горошок".
“Австралія любить веснянки. Ми сподіваємося, що Австралія теж люблю горошок," Містер Neeland сказав Роман.
“Це просто упаковка, яка змінилася. Це ще найдивовижніше Бельгії покриті шоколаді в ці прекрасні веснянки".
Долина Ярра Шоколадниця тепер буду називати його веснянки "горошок". Фото: Джей-Таун
Компанія Nestle заявила, що він готовий працювати з компанією, щоб мінімізувати свої витрати. Картина Джей Міста
Прес-секретар компанії Nestle заявив, що компанія готова працювати з Ярра Шоколадниця, щоб допомогти мінімізувати свої витрати і незручності.
"Це важливо для компаній, щоб захистити свої товарні знаки шляхом запобігання несанкціонованого використання, якщо вони не, вони можуть втратити право на свої бренди назавжди", - йдеться в заяві.
"Ось чому, коли нам стало відомо, що Долина Ярра Шоколадниця використовує наш товарний знак, ми попросили їх відмовитися від його використання".
Категория: Новости