Сміта оголосити про випуск нової потрійний чіп
Опубликованно 22.02.2020 04:30
"МЕШ апи сирі" являє собою суміш Доритос, Читос твисты і все в один мішок, за ціною $2.99.
Як і очікувалося, запуск сирний індульгенцію послав соціальних медіа в овердрайв з постами на Facebook генерувати сотні коментарів в захваті любителі загальнонаціональної чіп.
"Снек боги нарешті відповіли на мої молитви", - сказав один одурманеный коментатор.
"Я не готовий для цієї доленосної події", інший писав.
По темі: австралійці проголосували на своїх улюблених чіпсів
Три ласощі тепер приходять об'єднані в один мішок. Фото: Додається
Третій, помітки друг, сказав: "Ваші найсміливіші фантазії збуваються".
"Переможець, переможець!" - написав інший, "всі фішки!"
Кілька коментуючи сказав, що ідея не зовсім нова і що вони більш щасливо з'єднали їх фішок, щоб створити цікаву суміш.
"Я знав, що я на щось, коли я кинув їх все в миску, що час!" інший сказав.
Таддеї Алессия, менеджер з маркетингу в PepsiCo, якій належить бренд ковалі, сказав: “Ми дуже раді, що можуть принести деякі улюблені закуски Австралії разом в ДБЖ Маш. Вони дуже весело снек довести до громадських заходів, щоб поділитися з друзями та родиною", - повідомив Ladbible.
"Гра змінюється" закуски на Колс і виберіть магазини.
Це не перший раз, коли Сміт був відправлений соціальних медіа в штопор з його комбінаціями незвичайних фішок.
Сирний індульгенцію послав соціальних медіа в овердрайв. Фото: Facebook/Foodworks Bottlemart Edenbrook
По темі: Сміт пропонує кенгуру і картопляні чіпси'
У грудні минулого року бренд представила чіп іншого типу чіп місиво, що складається з Ламінгтон і чіп – сполучення, який шарпав більше, ніж кілька пір'я.
За даними попереднього доповіді, при опитуванні на Facebook про новий релізі, 80 відсотків новин.ком.читачі АУ сказав " ні " до нового втілення.
"Ми знаємо, що австралійці все частіше прагнуть спробувати нові смаки, і інтерес зростає в солодких і солоних комбінацій," директор з маркетингу Сміт Олівія Сазерленд сказав.
Коли Сміта випустила свій Ламінгтон-ароматизовані чіпси, любителі закушувати не настільки зацікавлений. Фото: Додається
“Наші останні інновації поєднує в собі солодкий, типово австралійський торт з будь-уламок Австралії картоплі. Здавалося, ідеальний спосіб відсвяткувати австралійське літо".
Обмежений фішок видання дебютували на полицях супермаркетів в Woolworths і вибрати магазини з 1 січня.
Категория: Новости