Є секрет, щоб виправити ваш сумний досвід Алді касі
Опубликованно 02.03.2020 01:20
Запис в групи Алді мами Facebook жінка сказала, що вона була "поганий досвід касі в супермаркеті в результаті швидкої перевірки системи.
"У мене була вантажна візок вантажів, хлопець почав сканування на мій перший пункт, придбати (НДЦ) час 1/8 візки були просканированы, я подумав, що речі його я не збираюся, щоб отримати допомогу, і я впевнений, як пекло не збираюся шкодити собі,'", - написала вона, додавши, що має "серйозні проблеми зі здоров'ям", що зробило цей досвід все більш напруженою.
“Коротше кажучи, все моє вміст вагонетки були поруч з ним громадилися. Потім я почав збирати сумки там і тоді. Я не можу поставити у візок, щоб рухатися в бік, потім розпакувати в репаки. Тоді він попросив мою картку, як тільки він закінчив, так що треба було ще більше".
По темі: Мама геній Алді касі рубати
Жінка скаржилася, що її товари були просканированы занадто швидко для неї, щоб не відставати.
Вона закінчила свій пост, запитуючи, чому магазин наполягає на якнайшвидшому процес, який є стандартним у всіх магазинах торговельної мережі Aldi глобально – пояснюючи це призводить до її "занепокоєння".
Її пост явно перегукувалося з тими, хто визнав її досвід був дуже добре знайомі, охарактеризувавши його як “тривога Алді — але один корисний коментар мене зацікавив.
"Ви насправді можете запросити їх гальмувати, і вони повинні зробити це", - сказав чоловік.
Цей зручний титбит було те, що ми ніколи не зустріти тут в новини.ком.АУ — так що ми пішли безпосередньо в Алді, щоб підтвердити, якщо слух був вірним.
Деякі люди казали мамі, що вона повинна бути по магазинах в іншому місці. Фото: Метью Василеску/ААР
КЛІЄНТИ МОЖУТЬ "ПРОСИТИ" КАСИРИ АЛДІ УПОВІЛЬНИТИ
У своїй заяві прес-секретар Алді підтвердив покупці можуть запитати для касирів, щоб сповільнити, якщо вони йдуть занадто швидко, додавши, що "ніколи не було нашим наміром, щоб викликати стрес клієнтів на касі".
“Наші співробітники будуть переглядати і коригувати свою швидкість сканування на основі того, наскільки швидко або повільно кожен клієнт упаковує свої покупки. Якщо клієнт хотів був би працівник Алді гальмувати на касі, ми закликаємо і просимо цього", - зазначила прес-секретар.
“Наші магазини призначені для забезпечення клієнти можуть зробити їх щотижневими покупками в ефективний і зручний спосіб.
"Один із способів ми можемо зробити це, запропонувавши клієнтам розміщувати свої продукти назад у візок після того, як вони були відскановані, а потім упакувати в їх власному темпі на довгу лаву позаду каси".
ЧОМУ ВИТЯГІВ АЛДІ ТАК ШВИДКО?
У 2017 році, сказав Алді свого від'їзду на 40 відсотків швидше, ніж конкуренти супермаркету, але в свій час говорили ПАРЄ по вартості вийшло на персонал старається не відставати.
"(Для операторів касі), ви повинні перевірити не менше 1000 предметів у годину," колишній австралійський менеджер повідомив новину.ком.АУ.
“Ось чому ми скануємо блискавично. Якщо ти не відповідаєш вони дадуть вам письмове попередження. Вам написали одне і те ж три рази в місяць і тебе звільнять".
Однак Алді строго визначеними стверджує, людини, говорила, що "ніяких офіційних цілей" для співробітників.
Персонал також зможете сканувати предмети швидше, тому що кожен продукт Алді має кілька або розширених штрих-кодів.
Це робить його легше для сканера, щоб підібрати те, що переміщується в зоні упаковки.
ЧОМУ АЛДІ ПОЛИЦІ ТАК МАЛО?
За даними британських документальних всередині Алді: Великобританія найбільший недорогих супермаркетів, Aldi є виїзд є невеликий по площі – і не benchspace ходила за покупками – за призначенням.
Чим менше простору означає, що клієнти змушені покласти всі речі назад швидко в свої візки, прискорюючи їх відхід від перевірки.
Більшість Алді продукти також мають кілька штрих-кодів на них, що дозволяє співробітникам сканувати їх більш швидко.
Це не перший випадок скарг були направлені про систему Алді оформлення замовлення. Фото: Клаудіа Бакстер
'БРУДНІ ВИГЛЯДАЄ У МЕНЕ
Це не перший раз, коли хтось скаржився системи Алді оформлення замовлення. Торік жінка вентильований в тій же групі Facebook про те, як магазину потрібні для швидкісного пересування.
Мама розповідала, як під час одного з недавніх 400 $продуктового магазину вона була застрелена брудні погляди від "нетерплячих" людей.
"Брудні виглядає у мене, коли я заповнив стрічковий конвеєр в Алді та інші нетерплячі клієнти, які думали, що настав кінець світу, що хтось великий магазин, була феноменальною," мати трьох дітей написала в Алді мами Facebook групи.
Після деталізації її випробування, вона закінчила свій пост, закликавши ЗМІ, щоб привернути увагу до Алді потрібно ввести окремі смуги для "Грампс, хто в принципі хоче тебе прирізати, як у в'язниці черзі за куриво в магазині, тому що вони хочуть випередити".
Пост Facebook незабаром залучили багато коментарів, багато мам говорять, що вони стикалися з подібними проблемами при виконанні великих магазинах в Алді.
"Я в магазині за 3+ домашні вихованці і виглядає я отримую, коли я розбираю свій вагонетки на конвеєр жорстокі!" - написав один коментатор.
“Я колись була леді шолома дільник на пояс і поклав їй кілька пунктів вгору. Я тільки витратила половину моєї візку. Взяв велике задоволення в просуванні її один з шляху, щоб я міг тримати розвантаження".
У відповідь прес-секретар Алді Австралії розповів новини.ком.АУ, що поки вони "постійно" процеси у них не було планів ввести експрес-реєстрація від'їзду.
"Покупки в Алді-це унікальний досвід, але ми пишаємося", - заяві. “Ми постійно переглядаємо наші процеси і відкриті для отримання зворотного зв'язку з клієнтами щоб гарантувати, що ми продовжуємо поставляти виняткову цінність та чудовий сервіс для наших клієнтів.
"Наш виїзд відомі ефективність і оперативність, і ми виявили, що поточний формат касі задовольняє потреби наших покупців."
ПОРАДИ ДЛЯ СУПЕРМАРКЕТУ ТРИВОГИ
Австралійський президент психологічного товариства і клінічний психолог лицар ріс розповідали новини.ком.АУ, що всі, хто знайшли супермаркет стресових повинні шукати шляхи для зниження стресу.
"Людина, що надає підтримку, може допомогти, але в рівній мірі препарат, що вам дійсно потрібно – як підготовка, щоб управляти сценарію і підготовки, щоб управляти вашої реакції тривоги", - сказала вона.
"Так переконавшись, що ви написали правильний список, переконавшись, що ви йдете в той час доби, коли це не божевільний, як 5 вечора опівдні."
Категория: Новости