Вулворта вводить жорсткі обмеження на все в магазині на тлі вірусної паніки
Опубликованно 18.03.2020 03:50
Гігантський супермаркет боровся небувалого" попиту на тлі кризи коронавіруса в паніці покупці продовжують прокладки шток з полиць швидше, ніж він може бути заповнений.
В результаті, як Woolworths буде приймати нову систему, він сьогодні сказав в заяві.
"Ситуація продовжує розвиватися, ми внесли деякі зміни в максимальну кількість товарів, які покупці можуть купити, в додаток до вже якісь інші обмеження", - говориться.
“Зараз на кожного клієнта, в магазині двох товарів з будь-якої категорії на більшості упакованих продуктів в Вулворте супермаркети і магазини "метро" і онлайн. Це означає, що клієнти будуть у змозі купити два вироби з одного включеними категорії, незалежно від марки або сорту. Є деякі винятки, де немає обмеження залишаються, такі як фрукти і овочі, свіже молоко і дитяче харчування".
По темі: більш коронавірус тут оновлення
По темі: Коул додає більше деталей обмежений список
Вулворта ввели нові серйозні обмеження на купівлю, обмежившись двома на людину, якщо не зазначено інше. Фотограф: Ліам Кідстон.
Зв'язаний: персонал супермаркету в точці розриву
По темі: рішення Алді в 'приховану' туалетний папір прикол
Свіжі фрукти та овочі були поміщені в новий "безлімітний категорії" м'ясо (включаючи фарш), делікатеси, хлібобулочні вироби, морепродукти, свіже молоко консервами з риби та напої. Дитяче харчування також не купуючи межі, а також кормів для котів і собак і йогурти. Ви також можете придбати необмежену кількість великодніх кондитерських виробів і товарів.
Одна обмежує елемент залишається на серветки вологі антибактеріальні, вологі серветки, паперові рушники, рис (2 кг і вище), серветки, туалетний папір.
Все інше підпадає під два пункти до Правил людини.
Супермаркети по всій країні борються, щоб поповнити полки як покупці запастися і паніці купити на тлі спалаху коронавіруса. Фотограф: Ліам Кідстон.
Масивний крок, як Коул додав ще один пункт до його зростаючою обмеження, лімітування продажу охолодженого молока на дві одиниці за покупця.
"Це включає в себе всі розміри біле молоко, рослинні немолочні & козяче молоко продається охолодженим в нашому молочними холодильниками", - йдеться у своєму Твіттері, читати. Обмеження поширюється на бренд Колс і фірмових сортів.
Супермаркети вже були яйця, охолоджені макарони, заморожені овочі, заморожені десерти, фарш, макарони, борошно, сухе рису, паперові рушники, паперові серветки і дезинфікуючі засоби для рук в своєму списку, всі з яких не можуть перевищувати двох елементів кожного клієнта. Туалетний папір як і раніше обмежується одній упаковці для кожного клієнта.
Коул мав ті ж питання, вводячи нові обмеження купівля сьогодні, щоб допомогти вирішити проблему. Фото: Наомі Джеллико
Алді є також оголосили про значні зміни у своїх магазинах, обмежувати час роботи магазинів і введення обмежень на покупки, а також Кодекс практики при в'їзді в магазинах.
З сьогоднішнього дня, магазин торгові годинник 9.30 ранку – 7 вечора, якщо інших державних і місцевих торгових обмежень.
Покупці тепер будуть обмежені в покупці сухих макаронних виробів, борошна, сухого рису (за винятком мікрохвильова піч рису), паперові рушники для рук дезінфікуючий засіб – всі з яких тепер обмежені дві пачки в одні руки.
Раніше, Алді провів від введення продуктових обмежень, тільки обмежуючи покупців в одну пачку рулонів туалетного паперу.
Магазини Aldi також оголилася абсолютно голою. Фото: Рохан Келлі
В результаті у важкому становищі, найбільших австралійських мереж супермаркетів об'єдналися, щоб судитися з клієнтами, щоб бути уважними один до одного і припинити знущання над співробітниками, на хвилі масового ажіотажу і накопичення, викликаним поширенням коронавіруса.
Заклик до оголошення в газетах по всій країні в середу після з'явилися онлайн-клієнтів усно нападаючи на співробітників роздробу великим метражем, тому що вони не змогли знайти товари, які вони хотіли в магазині.
Алді, Колс, IgA і Вулворт сказав, що вони роблять все можливе, щоб отримати як можна більше продукції на полицях, часто у важких умовах.
"Тому ми просимо Вас, будь ласка, будьте уважні в тому, як Ви магазин" реклама говорить. “Ми розуміємо ваші побоювання, але якщо ви купуєте тільки те, що вам потрібно, і дотримуватися лімітів продукт, вона допомагає всім, особливо літніх людей і людей з інвалідністю.
Як Woolworths також повідомив клієнтам, що більше не буде пропонувати покупцям свого "загороди варіант верстата" з доставкою додому, так як він вводить безконтактні доставки, щоб допомогти запобігти поширення вірусу.
Вулворта перестав його ящик доставка лавці, попереджаючи клієнтів через текст. Фото: Додається
Ажіотажного попиту, викликаним поширенням коронавіруса в Австралії бачив супермаркети позбавили туалетного паперу, макарони, рис і заморожені продукти, а також консерви та інші сухі продукти.
Продовжувати розмову @RebekahScanlan | rebekah.scanlan@news.com.au
Категория: Новости