В KFC бани в магазині, кафе, на тлі спалаху вірусу
Опубликованно 21.03.2020 04:40
Ніккі Лоусон, виконавчий директор KFC в Австралії та Новій Зеландії, заявив, що рішення було прийнято в світлі того, що "соціальне дистанціювання є ключем до мінімізації поширення хвороби".
Мережу швидкого харчування буде суд з тротуару сервіс" де співробітники замість того, щоб поставити кнопку і збирати замовлення клієнтам на парковці.
"Поки ми тимчасово призупинили їдять в наших ресторанах, вентилятори з KFC, як і раніше, зможуть приходити в порядок, але тільки щоб забрати і використати диск-через," пані Лоусон йдеться в заяві.
По темі: стежте за всіма коронавіруса оновлення тут
В KFC приймати надзвичайні заходи, щоб запобігти поширенню коронавіруса.
"Замовлення через додаток KFC і доставка через наших партнерів буде бізнес, як звичайно, великі варіанти для зручного і безконтактного замовлення."
Нові заходи включають також заходи щодо забезпечення співробітники KFC залишатися здоровим. Минулого тижня, ресторан KFC в Брісбені був змушений закрити свої двері протягом декількох днів після того, як він був виявлений співробітником уклав контракт COVID-19.
Це тепер буде обов'язковим для всіх співробітників в KFC, щоб використовувати ручний спирту після кожної операції з готівкою та безготівкові способи оплати будуть заохочуватися.
По темі: светр ліміти все в магазинах
По темі: Коул переглядів покупці з більш лімітів
Клієнтам більше не зможете поїсти в магазині. Фото: Додається
"Для всіх наших команд ресторані, ми ввели питання (на наші годинники в системі), що просить їх, якщо вони перевірили свою температуру і якщо вони відчувають себе добре, щоб почати свою зміну, і ми будемо продовжувати спілкуватися в нашій охорони та безпеки праці з нашими командами та їх батьків/опікунів, щоб забезпечити їх благополуччя", - каже пані Лоусон сказав.
Це сталося на наступний день після "Макдональдс" підтвердили, що це теж надаватиме безконтактні варіанти з допомогою своєї машини, ресторани і доставки.
Маккэйфа напої не будуть подаватися на багаторазовий марки посуду, з фаст-фуд гігант рухається на використання одноразових стаканчиків.
Інші постачальники продовольства переїхав запропонувати клієнтам безконтактні доставки. Минулого тижня, Доміно оголосила, що буде дати клієнтам можливість "нуль-контакт доставки".
Убер їсть, меню журнал і сайт Deliveroo також пропонує безконтактні варіанти для клієнтів, де їжа залишається в сумці перед клієнтом двері.
Категория: Новости