Бразилія змін Макдональдс логотип заохочувати соціальне дистанціювання


Опубликованно 24.03.2020 16:10

Бразилія змін Макдональдс логотип заохочувати соціальне дистанціювання

Mcdonald's у Бразилії змінив знаменитий золотий компанії по аркам, щоб допомогти підвищити обізнаність про переваги триматися подалі від всієї пандемії коронавіруса.

Але цей крок, який показує дві половинки знаменитий "м" відокремилися, не вразила багатьох.

“Ганьба цій ідеї і цього агентства. Ганьба кожному, хто звертається з цією пандемією в цієї нагороди", - сказав на Twitter.

“Це жахлива ідея, щоб покласти щось там, що змушує весь світ фейспалма. Ми не повинні чіпати наші обличчя," ще писав.

"І демонструючи солідарність не робити якийсь позитивний вплив," хтось ще додав.

По темі: слідкуйте за останніми коронавірус оновлення

По темі: Що таке соціальне дистанціювання?

Новий Макдональдс Бразилія логотип сприяє соціальне дистанціювання. Фото: Додається

Відеоролик про ребрендинг, який був розміщений на вихідні, і сьогодні вранці видалили, було названо повідомлення, що приблизно перекладається як "навіть трохи більше, нарізно і разом, давайте вийти з цього сильніше".

Рух, щоб розтягнути знаменитих золотих арок було донести думку, що ми "відокремилися на мить, так що ми завжди можемо бути разом", повідомляє прислів'я.

В Бразилії та інших уражених вірусом місцях, включаючи Австралію, компанія закрила свої їдальні, а не тільки обслуговує клієнтів через привід-через, винос і служб доставки.

Mcdonald's в Австралії повідомив в Facebook, що "турбота про клієнтів, нашої команди і спільноти в цілому є нашим пріоритетним завданням, тому у відповідності з керівництвом уряду, ми робимо кілька змін".

Це не зрозуміло, якщо "Макдональдс" в Австралії буде прийнятий новий коронавірус-надихнув логотип. Фото: СД2 архітектури соснових річок прес

По темі: в KFC вводить суворі політики соціальне дистанціювання

По темі: Як сплощення "кривий" рятує життя

Прес-секретар "Макдональдс" сказав Фокс ньюс: “як бренд, який працює майже в 120 країнах світу, ми несемо колективну відповідальність за те, щоб допомагати людям у разі необхідності. По всьому світу, ми змінюємо операції дотримуватися принципів соціального дистанціювання і збільшуючи нашу і без того сильну санітарно-гігієнічних норм для захисту екіпажу ресторані і громадськості".

Це не ясно, якщо нові розділених логотип арки буде розгорнута по всьому світу. Новини.ком.АУ зв'язався Макдональдс Австралії за коментар.

Макдональдс-це не тільки великі бренди, заохочуючи соціальне дистанціювання зі своїми клієнтами, з Кока-Колою діставши масивний оголошення у Таймс-сквер, який показує зміни у своїй знаменитій емблемою.

Кокс додає повідомлення соціальне дистанціювання на Таймс-Сквер https://t.co/Bf3Nen1RXr pic.twitter.com/8dJPJf3TuL— Пекло вік (@приказка) 23 березня 2020 року

Кока-Кола сценарій зазвичай підключають листа, але тепер зображення букв розлучаються, слоган приказка "залишитися в клоччя-кращий спосіб залишатися на зв'язку.

Оголошення вік загальний образ афіші на Twitter, прес-Коксу кажу він публікації буде видно тільки в популярне місце в Нью-Йорку.

СОЦІАЛЬНЕ ДИСТАНЦІЮВАННЯ В АВСТРАЛІЇ

Суворі поради для збереження дистанції від інших не було і все в Австралії, багато продовжують ігнорувати правила.Незважаючи на федеральний уряд вводить більш жорсткі заходи і закривати безліч незамінних послуг, таких як спортзали, паби і клуби, люди досі ігнорують ці рекомендації.

Повідомленнями про #socialdistancing не доходять.Сцена справа, здається, прощальна вечірка. Вони будуть тільки на міжнародний рейс.coronavirusaus #Covid_19 pic.twitter.com/4QnLtzcOtn— Мері Ллойд (@MaryLloyd4) 21 Березня 2020 Року

Їдальня зараз закрита, змусивши багатьох кафе і ресторанах, щоб стати винесення точок.

В KFC заборонили в магазині кафе минулого тижня і представив цілий ряд заходів безпеки після того, як працівник заразився смертельним вірусом раніше в цьому місяці, в той час як голодні введений "нуль-контакт" замовлення.

Продовжувати розмову @RebekahScanlan | rebekah.scanlan@news.com.au



Категория: Новости