Кедбері вносить великі зміни після 50 років. Чи Можете ви знайти його?
Опубликованно 11.04.2020 03:00
Шоколадного гіганта Cadbury збирається зробити одне з найбільших змін протягом як мінімум 50 років, Австралія стала першою країною в світі, щоб випробувати новий вид.
Хоча, не бійся, відмінною фіолетовий пакети фірма залишиться, і є ще склянку-півтори" в кожному барі.
З наступного тижня, Кедбері выкатят перші суттєві зміни в його знаменитих історичних логотипу з 1960-х років.
Виходить струму кремезний, сміливий, логотип старовинні і приходить новий "підвищений, автентичні, високу якість" Марк, компанія сказала.
По темі: Кедбері Австралію підтвердити чутки мармуровий повертається на полиці
Новий дизайн можна буде побачити перші на пачках Кедбері молочний мармур, поєднання молочного та білого шоколаду з фундуком, що повернеться на полиці після Великодня після восьми років процесуального любителів шоколаду.
Логотип Кедбері, який використовувався з 1960-х років.
Новий логотип Cadbury є стрункіша і більше витіюватий і сходить до сім'ї Кедбері.
Великі зміни можуть бути ризиковані вчинки для улюблених брендів. У той час як дизайн упаковки постійно змінюється, добре відомі марки, такі як Coca-Cola і Девід Джонс часто залишили в спокої або змінений тільки по краях.
У 2010 році американські моди розрив рітейлер опинився в біді, коли він викинув свій класичний бренд сині коробки, і замінити його на логотип висміювали як "дешево, без смаку і дуже нудно". Компанія швидко повернувся до своєї колишньої позначки.
Боси Кедбері сподіваються, що любителі кондитерського будуть добрішими.
Володів нами продуктів харчування компанія Mondelez, яка також робить Орео печиво та солодощі та pascall, новий бренд буде представлений перший в Австралії до появи в Південній Африці, Малайзії, а потім на інших ринках, включаючи Великобританію, Близький Схід, Індія і Канада.
Австралія часто використовується в якості випробувального стенду для компаній. Макдональдс дебютував McCaf? тут, поки Кедбері себе запустила чудові творіння і темного молочного бару всередині країни, перш ніж вони розгортають по всьому світу.
Джон Кедбері, який заснував Кедбері в 1824 році в Бірмінгемі
З'явилася рання версія знаменитої підпису, близькі за стилем до нового логотипу, на вантажних автомобілях в 1920-х роках.
Новий логотип Cadbury є тепер легше і більш скорописное, ніж його попередник.
Компанія сказала, що це бере, щоб Джон Кедбері, заснував однойменну компанію в 1824 році в місті Великобританії Бірмінгемі. Сайт Cadbury у Великобританії заявив, що підпис вперше з'явився в 1921 році і був заснований на почерк Вільям Кедбері.
Той, хто перший написав відомий сценарій, впродовж кількох десятиліть він був знайдений тільки на узбіччі вантажівки. Це було тільки в 1960-х роках, що версія схожа на сьогоднішню логотип, зробили його на решітку.
"Нові підвищені упаковка включає в себе перемалювати словесний, нова іконографія і друкарні, роблячи вигляд більш природний, справжній і висока якість," представник компанії сказав.
"Відродження Кедбері словесний черпав натхнення з рук засновник Джон Кедбері себе, щоб створити красиво підпис з більш сучасний вигляд."
Марки молока також була оновлена. Навпаки, тепер він короткий і майже затьмарює імені Кедбері.
Кедбері барів з 2000 року шоу пакет був змінений, але не знаменитий логотип.
МАРМУРОВИЙ ПОВЕРТАЄТЬСЯ НА ПОЛИЦІ МАГАЗИНІВ НАСТУПНОГО ТИЖНЯ
Для любителів шоколаду, правда, це менше про новий логотип і багато іншого про повернення класичному спочатку він буде показаний.
Новий мармуровий Барс буде вражати магазини на 17 квітня, хоча новий логотип також підглянув кілька пачок старого золота в останні дні теж.
Директор з маркетингу Кедбері Павло Чатфілд сказав, що це було повернення на улюбленого блоку в смутні часи.
"З урахуванням нинішнього клімату, ми раді, щоб принести трохи радості в ті країни, які закликають до нас, щоб повернути Кедбері молочний мармур", - сказав він.
"Кедбері надає австралійців з бажаним ласощами на протязі більше 100 років, особливо у важкі часи".
Кедбері молочний молоко мармуровий упаковках буде красуватися новий логотип, коли вони надходять на прилавки наступного тижня.
Мармуровий повернення був анонсований компанією посада на 20 000 чоловік повернути Кедбері мармуровий Facebook сторінка в лютому.
"Ми були абсолютно вражені кількістю підтримки і любові, що у вас на одному з наших класичних страв," пост читати.
"Ви можете бути впевнені, що кожна заява, клопотання і коментар був почутий – і ми активно працюємо над тим, щоб повернути те, що ви хочете."
Він послав деякі фанати мармуру в овердрайв.
"Як б***ь чудовий, я в захваті," сказав один.
"ОМГ я так рада, що мій чоловік повинен був піти і зробити це, коли я була вагітна нашим першим дитиною", - прокоментував, явно відчуваючи ностальгію.
Категория: Новости