Светр пропонує компенсації за помилку м'яса "


Опубликованно 13.05.2020 22:20

Светр пропонує компенсації за помилку м'яса

Супермаркет розповіла Новини.ком.АУ м'ясо стало результатом "помилка упаковки" і він був зараз на зв'язку зі своїми партнерами і обробки інцидентів.

У пості на сторінці, як Woolworths' Facebook один клієнт поділився фотографією з яловичини філейна вирізка куплені в супермаркеті, охарактеризувавши його як "свинство м'яко кажучи".

“Як тільки ми взяли пластикову упаковку, це було очевидно, що м'ясо (філе не око) були "застрягли" разом, щоб виглядати як кругла філейна вирізка в упаковці", - написала вона.

"Ніколи не буду купувати наше м'ясо від пухнастиків!"

По темі: Новий пухнастиків додаток позбавляється від паперових квитанцій

Цей клієнт сказав, скруглення очі у неї придбали, здавалося, були "застрягли" разом, щоб виглядати як стейк. Фото: Facebook.

Ще один клієнт поділився своїми проблемами з філе очей купити від пухнастиків, також викладає фотографії, що вона отримала.

“Це сталося зі скотчем філе, і тепер філейна вирізка ... коли ви готуєте, він розгортає, ніби її скручують не в один шматок", - написала вона.

"Я думаю, що за ціну, яку ви повинні отримати філе не шматками".

Іншу загальну фотографію на маленькі шматочки баранини вона отримала від пухнастиків, коли вона купила чотири стейка ягняти.

"Будьте обережні, коли ви купуєте Вулворта запечатаного м'яса", - написала вона на сторінці, як Woolworths' Facebook.

“Я купив чотири стейка ягняти. Це те, що я отримав. Повинні відмінно виглядати на тарілці – не".

По темі: Вулворта звітів величезного стрибка продажів По темі: супермаркети полегшити магазину покупкы меж

Цей клієнт сказав, що вона отримала "шматки", а не м'ясну вирізку. Фото: Facebook.

Інші клієнти порівнюють м'ясо "огризки", з інших кажуть, що вони теж відчував щось подібне.

"У нас було те ж саме з нашої свинячі стейки філе сьогодні ввечері," один чоловік написав, а інший додав: "Мої такі ж, вони розвалюються."

Представник магазину розповів новини.ком.АУ, що це "не наша практика, розмістити більш дрібні шматки м'яса разом, щоб сформувати поява великого шматка".

Цей клієнт сказав, що вона отримала цей пакет, який повинен містити чотири стейка ягняти. Фото: Facebook.

Гігантський супермаркет зараз займається зі своїми партнерами обробки над "помилка упаковки".

"Ми пишаємося тим, забезпечуючи високу якість стейки для наших клієнтів, тому ми розчаровані, щоб побачити це", - сказав співрозмовник агентства.

"Якість продукції дуже важливо для нас і ми будемо стежити за цими примірниками з нашим виробництвом м'яса партнерів.

"Ми знаходимося в прямому контакті з кожним клієнтом і запропонують повернення у визнанні малозабезпеченим планку якості, яку вони отримали.

"Якщо коли-небудь наші клієнти розчаровані якістю свіжого м'яса, ми закликаємо їх зв'язатися з їх місцевий магазин на заміну або повернення продукту."Продовольча допомога: геніальний спосіб зупинити харчових відходів

Ось як харчової ланцюжку оновлюється, з тим щоб припинити хороша їжа зникає.



Категория: Новости