Сюрприз пункту Алді ми в паніці купили


Опубликованно 20.05.2020 09:40

Сюрприз пункту Алді ми в паніці купили

У Алді продажу Lazzio бренд кави Спайк більш ніж на 50 відсотків протягом семи тижнів на березень і квітень.

Бренд Алді поставляється в вікторіанському стилі кава чорна сумка жаровні, яка є частиною кавова група Номад.

Генеральний директор Крейг Діксон поклав продажів зросте до людей, просто роблячи свій ранковий кава вдома, а не купувати один на роботу їздять.

Коли випадки коронавіруса почали з'являтися на початку березня в Австралії, р-н Діксон сказав новини.ком.АУ, що він був відразу ж турбуєтеся про вплив пандемії б на свій бізнес, як це поставки кави в зернах для кафе і ресторанів.

По темі: Паніка супермаркет купувати зачисток нації

Коронавірус ажіотажного попиту у березні попит на предмети, такі як туалетний папір Спайка, але покупці придбали дещо в каву. Картина: Ділан Робінзон

"Ми, звісно, були (турбує), я думаю, у нас було перше екстрене засідання на 12 березня, де ми почали приймати коригувальні заходи", - сказав він.

"Ми почали отримувати люди зосереджені на інших речах в нашому бізнесі досить швидко."

Компанія перемкнула свою увагу на онлайн-продажу, а також різке збільшення попиту на каву з Алді, який збігся з мільйонами австралійців тепер працювати з дому.

Людина з підтримки Номад групи обслуговування і продажів групи раптом стали працювати на склад, щоб допомогти упакувати і приготувати каву для Алді.

Чорна сумка жаровні генеральний директор Крейг Діксон.

"Наш традиційний бізнес знизилося, але продажу Алді виросли більш ніж на 50 відсотків протягом, ймовірно, від шести до семи тижнів," пан сказав Діксон.

"Це було досить шалено, накази, які тільки починають приходити в були досить сильно спустошуючи склад і ми смажилися майже щогодини нам дозволили і пакувати для того, щоб тримати вгору з вимогою Алді."

Темпи попиту була виснажливою, проте, р-н Діксон сказав, що він врятував багато робочих місць, які інакше були скорочені як би компанію на "значні втрати".

У той час як випадкові співробітники повинні були відпустити всіх 75 від загального числа співробітників компанії Кава час змогли залишитися зайнятих.

Попит з Алді врятували компанію від значних втрат.

"Напевно, найголовніше він зробив, він тримав нашого виробництва зайняті, тримав нашого виробництва досить повний, що дозволило нам зберегти всі наші (повна зайнятість) персонал на борту в цей час," пан сказав Діксон.

“Якщо б не маючи партнерські відносини з Алді у нас, мабуть, довелося б відступити деякі співробітники. Так зуміти пережити цей час і не зробити це було фантастично".

А бізнес повертається в нормальне русло, як обмеження соціальне дистанціювання дещо знизилися по всій країні, р-н Діксон сказав, пандемії коронавіруса назавжди змінити те, як бізнес працює.

Він вважає, що попит на будинки кави буде продовжуватися, оскільки все більше людей працюють з дому.

"Я думаю, що просто в цілому більше людей буде працювати з дому, ніж вони були в минулому, який я думаю, є позитивним", - сказав він.

Інші супермаркети і кава компанії також повідомили про збільшення продажів на початкових етапах під замком.

Сказав Schirato Роландо, керуючий директор по Вітторії кави, новини.ком.АУ вона відчувала величезне падіння продажів кави на винос, а Спайк в домашніх продуктів, таких як боби.

"Ринок кави на винос зберіг продажу кави живий, і це було дивно бачити, відданість і інновації багатьох з наших клієнтів на різних рівнях", - сказав він.

“Однак падіння дому споживання кави в залежності від каналу коливається в районі 50-90%. В будинку тому споживання знаходиться на підйомі з категорією капсули кави, бачачи найбільш значне зростання".

Каву в пакетиках виявився дуже популярним, на загальну капсулу ринок зростає на 56% за даними сканування Нільсен у 4 тижні 05/04/20.

Nespresso, а також адаптували до недавньої зміни клімату, з Австралією генеральний директор бренду Жан-Марк Dragoli розповідати новини.ком.споживання АУ кави, тому що він додає "відчуття нормальності і ритуал".

Продаж кави в капсулах останнім часом зросли. Фото: Instagram / Неспрессо

У квітні, Коулс також показало, продаж кави в капсулах злетіло в ізоляції.



Категория: Новости