Забудь про кави, пора серйозно про вибір чаю


Опубликованно 06.06.2020 09:30

Забудь про кави, пора серйозно про вибір чаю

Все частіше споживачі звертаються до варіантів преміум-класу, відчуття, що чай-це природний вибір варіантів з низьким рівнем кофеїну.

Хоча це може бути у випадку, Генрієтта Ловелл вважає, що ми повинні знати, що в наші чашки, звідки воно і як живуть фермери.

Ловелл лондонського автора переплітаються: пригоди в чай і засновник рідкісна чайна компанія.

Австралійці звертаються до вибору премію за свій чай.

Ловелл подорожує по світу в пошуках унікального терруара і постачання безпосередньо від фермерів, з гострим оком на стійкість і все натхнення для своєї книги.

Її Instagram рахунок графіки її подорожі з Лондона в Нью-Йорк, в Кафа біосферного заповідника в Ефіопії і рідкісний чай компанії koseret кооперативу, де чай вирощують жінки, власники ЛПХ, до півтора гектара землі кожному, дозволяючи їм "для формування нових стійких економічних можливостей за рахунок продажу своїх органічних трав".

Багато хто з нас дуже мало знають про чай, ми п'ємо за бренд.

"Уявіть, якби вина була продана, як товар", - каже Ловелл. “Він йде на аукціон і хто вирішує питання про ціну – не фермер. Це було б неможливо для виноградника, щоб бігати і так само чайний сад".

Купуючи чай у компанії, яка торгує безпосередньо з чайних плантацій, а не брокерів-це один із способів дізнатися вашого бренду чаю знаходиться на правильному шляху.

Важливо знати історію вашого бренду чаю. Зображення: iStock Не

Як і будь-який інший виробник, потрапляючи в історію-це важливо. Ловелл каже, що просто дивлячись на рахунку бренду Instagram, вникаючи в їх сайту і задавати прямі питання дасть натяк на відносини між брендом і квітникаря.

"Якщо вони не знають, не купуйте його", - говорить Ловелл. "І що змусить особливо великих гравців думати по-іншому про те, як у них відносини з господарствами".

“Ми просто повинні думати по-іншому про способи ведення господарства і споживача та догляду. Споживач повинен піти, 'добре, це ферма стійким?' Це легко зробити це. Але це дуже важко зробити, тільки придбати органічні коробку чаю. Споживач маючи правильне розуміння про те, де це відбувається і які співтовариства і питаю, це те, що я хочу бути його частиною?"

І скромний пакетик чаю? Це не втеча дивитися Ловела. Вона описує його як "абсолютно нестійкою ... взяти дерево, перетворити його в папір для одноразового використання і хімічними речовинами". Її відповідь проста: “чайник налічує близько 5000 років. Це не складно".

Спочатку опубліковано показую бути чайним снобом



Категория: Новости