Як Woolworths випустила більше варіантів кави після величезного попиту'
Опубликованно 15.06.2020 14:20
Супермаркети повідомив в березні, квітні і травні величезні сплески продажів DIY кави в капсулах і в результаті, як Woolworths вирішили розширити свій асортимент.
Партнерство з кавою Вітторія, щоб принести перший місцевого виробництва алюмінієвих капсул Nespresso, 18 блендів і одиночних капсул походження були додані Вулворте полиць у відповідь на зростаючу популярність".
Всього через тиждень після потрапляння магазинах по всій Австралії, Schirato Роландо, Вітторія їжа і напої, керуючий директор, сказав додаванням залишив австралійців "розпещені вибором".
"Ми були перевантажені з відповіддю, так як ці продукти на прилавках музичних магазинів з'явився лише кілька тижнів тому, споживчий попит збільшується на 25% щотижня", - сказав він Новини.ком.АУ.
“Це найбільший запуск в нашій 73-річну історію з величезний попит у всіх 18 товарів.
"Очевидно, користувачі кавоварка Nespresso чекали місцевого виробництва алюмінію капсули від бренду міцно вкоренилися в австралійському кафе".
По темі: кава впливає на ваш сон?
Вулворта була додана нова лінійка кави Nespresso стручки, використовуючи місцевих австралійських кави після бачимо величезний зростання попиту з боку покупців. Фото: Додається
Ціни на алюміній стручки починають на $6, з представником магазину, які підтверджують, що вони були дуже популярні з клієнтами.
"Ми раді підтримати довгострокового партнера і сімейна австралійська компанія, як Вітторія щоб любителі кави могли отримати досвід, діяльність на дому," прес-секретар Вулворта додав.
У той час як ширяє продажів обслуговування сім'ї за кавою, він також бачить $1 за кілограм продають на весь асортимент кави-капсул подаровані OzHarvest – існуючого партнерства з 2012 року.
Австралійці завжди були любителями кави, але коли кафе були змушені закрити двері під час тривоги, супермаркети побачив величезний сплеск на дому варіанти.
На 18 виробів з Вітторії в даний час продається на пухнастиків. Фото: Додається
Каву в пакетиках виявився дуже популярним, на загальну капсулу ринок зростає на 56%, згідно з даними сканування Нільсен у чотири тижні по 5 квітня.
Продажу Алді свого Lazzio бренд кави підскочили більш ніж на 50 відсотків протягом семи тижнів на березень і квітень.
Генеральний директор Крейг Діксон поклав продажів зросте до людей, просто роблячи свій ранковий кава вдома, а не купувати один на роботу їздять.
Коул також повідомив про зростання на той момент, розкривши його, побачив "великий попит" на комора скоби, таких як кава, борошно і цукор.
У той час як Woolworths повідомив новини.ком.au у квітні був "колективний зрушення в купівельних звичок", що бачив "двозначне зростання попиту на каву в капсулах і кавових зерен".
Продовжувати розмову @RebekahScanlan | rebekah.scanlan@news.com.au
Категория: Новости