Шеф-кухар критикує клієнта, який скасував 300 доларів харчовими продуктами
Опубликованно 15.06.2020 14:20
Зображення показує 13 контейнерів takeaway рамен, смажена курка, пельмені зі свинини, булочки зі свининою та яловичиною Каррі, сидячи на лавці, чекаючи, щоб бути прийнятим.
Тільки проблема в тому, що ніколи не траплялося.
"Клієнт замовив всю цю їжу на UberEats і скасував замовлення, коли я закінчив робити все", - свідчив підпис.
Шеф-кухар, який йде по імені Рю Arargi на Reddit, зібрали сотні коментарів від не менш обурених користувачів з вимогою до клієнтів бути заборонені від роблячи ще одну покупку.
По темі: власник бару потрапляє в незаїзду клієнта
Клієнт скасував вартістю 300 доларів продовольства, як тільки шеф закінчив робити. Фото: Реддите
"От б***Ред вгору, ви можете відмовитися від обслуговування цього клієнта в наступний раз вони замовили?" один чоловік запитав.
"Я сподіваюся, що**витирати, що скасували забане від UberEats," сказав другий.
"Тобто з**тты що потрібно зробити, щоб заклад харчування – особливо в той момент, коли все так чертовски важко в промисловості", третя особа коментують, посилаючись на афект COVID-19 пандемія на галузь.
На щастя, працівник ресторану не з власної кишені, з подальшим шеф-кухар, показуючи, що вони "компенсували вартість".
Але він все ще був в люті від ситуації, сказавши: "уявіть, що майже на 300 доларів і riiiiight, коли ви закінчите замовлення, замовник відміняє на вас і у вас є $300 продуктів, які просто пропали даром."
У цьому випадку, він не пропаде з шеф-кухарем, вважаючи за краще віддати його безкоштовно.
"Я просто дав рамен від людей, які прийшли просити рукавички хаха."
В Австралії, ви можете скасувати замовлення через додаток в будь-який час після отримання підтвердження, що замовлення було розміщено, але перш ніж ресторан прийняв ваше замовлення.
“Якщо ви хочете скасувати замовлення після того, як замовлення було прийнято в ресторан, вам потрібно зателефонувати в нашу службу підтримки. Вони підтвердять, що ресторан ОК з скасуванням," - повідомляється на сайті UberEats.
Однак, якщо в ресторані вже почали готуватися їжа, "ми все ще можемо скасувати ваше замовлення, але ми не зможемо оформити повернення".
Колишній власник ресторану також показало, клієнт не з'являвся після того, як замовлення на суму 200 $піци. Зображення: iStock Не
За даними дев'яти новини, політика змінилася, починаючи з 8 червня 2020 року, де раніше були в змозі скасувати замовлення "до тих пір, поки ваш партнер по доставці відправляється в ресторан".
Новини.ком.АУ зв'язався UberEats про те, чому воно було змінено.
Між тим, шеф-кухаря досвід підказував іншим, щоб поділитися подібними історіями, з колишнім рестораном менеджер і каже, що хтось подзвонив у найбільший пікап замовити за $200 варто піца тільки він закінчив, забороняє клієнтові після того як він не з'явився.
"Коли хлопець не прийшов через 15 хвилин після його отримання, ми спробували зателефонувати йому і він не відповів", - сказав Господь.
"Тоді, в інше місце у франшизі подзвонив нам близько 10 хвилин, щоб звернутися до нас, якщо у нас було замовлення для Джона Доу, і сказав, що він мав на увазі, щоб розмістити своє замовлення в тому місці і що ми повинні скасувати свій наказ, який вже чекав майже 30 хвилин".
Після стає в люті з ситуацією, він сказав людині на іншому кінці телефону, щоб повідомити клієнту, що він був забанений на замовлення від їх місця розташування.
"В іншому місці був лише близько 10 хвилин, поки він не міг бути стурбований, щоб просто забрати його у нас", - сказав він.
"На позитивній ноті, мої співробітники отримали тонну безкоштовно піца".
Категория: Новости