Є новий заклик перейменувати Кун сир


Опубликованно 16.06.2020 00:20

Є новий заклик перейменувати Кун сир

Комік Джош Томас опублікував зображення єнота сир на Twitter вчора з підписом "Ми досі холодок з цим?"

У наступних повідомленнях письменник і зірка телевізійних шоу, включаючи будь ласка, як я сказав, слово було широко вважається "мова ворожнечі" використовується, щоб принизити корінних австралійців.

Виняток-кун буде невелика зміна, Томас сказав, що "говорити, що ми бачимо їх, розуміти їхній біль та їх поважати".

Ряд його послідовників сказав, що вони погодилися з перейменуванням історичних молочний бренд.

“Я завжди відчуваю себе трохи некомфортно з цим ім'ям, і якщо це змушує мене відчувати себе дивно, то я припускаю, що це повинно бути гірше для корінного жителя. Це дійсно важливо, якщо ми змінили назву?" - сказав один.

Комік Джош Томас отримав неоднозначну реакцію, коли він запропонував Єнот сир повинен бути перейменований.

Однак, багато з тих, хто відповів, були непохитні знімаючи марка, яка вперше з'явилася в Австралії в 1935 році, був непотрібним.

“100 відсотків охолодити. Це не проблема", - сказав один.

“Мені здається, що ти просто мутить воду зараз. Він був названий на честь хлопця, який зробив це. Беру сир з полиці не зупинити расистські настрої, що люди в цій країні. Він також не займе якийсь расової історії тут," сказав інший

Гей Австралії - ми досі холодок з цим? pic.twitter.com/3pY2wyZ3IY— Джош Томас (@JoshThomas87) 14 Червня, 2020

Єнот зроблений австралійським підрозділом канадської молочних фірма Сапуто, який повністю купив власника бренду, Уоррнамбул сир і молочні компанії, в 2017 році.

Також як Кун, Сапуто також виробляє крекер барель, Велика Океанська дорога і Мерсі Сирна долина і сонце золотом і Devondale молока.

На своєму веб-сайті. Сапуто говориться, що єнот бренд вперше був випущений в 1935 році в Австралії та "визнає роботу американець Вільям Едвард-кун, який запатентував унікальний процес дозрівання, який був використаний для виготовлення оригінального сиру".

Єнот сир вперше був проведений в Австралії в 1935 році. Фото: Петро Ristevski

Кун був одним з основних супермаркету протягом десятиліть.

У 1926 році пан Кун, з Філадельфії, був виданий патент США за його процесом, який бере участь підвищить рівень вологості, щоб дозволити сири віком і дозрівають швидше і більш ароматні, уникаючи при цьому "скоринкою цвілі", який часто зіпсовані сири з плином часу.

Вона спочатку була принесена в Австралію по Melburnian Фред Уокер, винахідник Веджимайт, який пішов у сирі бізнес з Крафт.

Червоною смугою в поточному логотип посилається на Червоному воску-Кун сир був спочатку загорнутий ...

Це не перший раз, коли творці єнота було настійно запропоновано придумати нову назву. У 2008 році у Квінсленді академічний закликав тодішній власник молочних ферм, щоб вибрати менш образливе бренду.

Томас не переконали ті, вказуючи на історію бренду і сказав, що необхідно фокусуватися на потенційних ім'ям образити.

“Це дивно, поважаю людей, є ім'я людини, який винайшов метод обробки сиру, який помер у 1934 році. І неповага, яке вони мають для чорношкірих людей", - пише Томас.

“Я, чесно кажучи, не очікував, що так багато моїх послідовників, щоб захищати слово, яке вважається ненависті. Я чесно думала, що мої послідовники були анти-расистських і співчуття.

“Як, навіть якщо ви DGAF (КСУ) про австралійських аборигенів, які називають це – і біль, слово являє. Звичайно, ви можете бачити, це робить австралійці виглядають безглуздо для решти світу?"

Я корінних і абсолютно ненавиджу це слово. Незалежно від того, скільки значень воно має, підлітки використовували його з отрутою в середній школі.— cynda (@CysThoughts) 14 червня 2020 року

Ряд австралійських аборигенів, який також висловився в Твіттері, підкріплені думку Томаса, що бренд сир повинен бути перейменований.

"Я корінних і абсолютно ненавиджу це слово", - сказав один.

Ще один послідовник додав: "скільки разів я був викликаний, що (ім'я) був несамовитий ... слово то яке жахливе".

Кун не єдиний продукт, який, через роки після його винайшов, знайшов його імені спільно з чорнухою.

У Великобританії, споживачі все ще можете купити педики Містер мозок у місцевому супермаркеті. Спеціальність англійська Мідлендс, педиків, фрикадельки, зроблені з фаршу і свинина субпродукти і часто подаються з горохом.

Бі-бі-сі повідомили в 2018 році, що британські споживачі жувати їх шлях через "десятки мільйонів" педики в рік.

Педики містер мозок – свинина субпродукти котлети – як і раніше широко доступні у Великобританії, незважаючи на назву.

Педики льодяники Рів'єри були перейменовані ковзани в 1990-х роках.

Вважається, що використання терміна розпорошуватися зробив свій шлях до Великобританії з США. Однак, там ніколи не було скоординованої кампанії, щоб перейменувати педики Містер мозок – він виробляв кілька, якщо будь-якої іншої фірми – незважаючи на принижуючих гідність видів альтернативного використання історичної назви.

Власник бренду сказали, що вона повинна підходити Facebook безпосередньо в 2013 році після соціальних медіа сайтів продовжував видаляти пости з-за спірних ім'я і стверджувалося користувачів, які згадали продукту були припинені рахунку.

В Австралії, педики Рів'єри – льодяник палиця оригінальної форми, як сигарети – було змінено на ковзани в 1990-х роках.

Але власник Fyna харчовими продуктами, сказав, що через асоціації з курінням. Вони також були пофарбовані, щоб виглядати менш, як курить і як чіпси.

"Цікаво, як продукти розвиваються протягом багатьох років, як наше суспільство взагалі", - сказала фірма.

Новини.ком.АУ зв'язався Сапуто Австралії за коментар.



Категория: Новости