Новий $8 'люкс' пухнастиків товар покупці прагнуть знайти
Опубликованно 19.06.2020 10:00
У той час як Коул був доданий новий двотижневий діапазон угод званої "кращою покупкою", Вулворта, як видається, були спрямовані на додавання нових товарів на полицях.
Щоб відсвяткувати вільна тиждень м'ясо, роздрібний гігант запустив новий "люкс" на рослинній основі елемента в 600 магазинах по всій Австралії.
Завод "на основі тушкованої яловичини" складається в основному з грибів шиітаке, які становлять 62 відсотки від список інгредієнтів, і був описаний як "м'ясистий божевілля" з-за свого подібності з яловичиною.
По темі: светр трюк економить $10 при оформленні замовлення
Светр покупці 'бажання' це новий "розкіш" м'ясо-безкоштовний продукт, який нещодавно потрапити на прилавки. Фото: Додається
Створений австралійський бренд байки, який пропонує знаменитий шеф-кухар Хестон Блюменталь серед своїх шанувальників, як Woolworths продає 250г пакет за $8.50.
Нове доповнення до полиці поставляється як рослинні білки стають більш поширеними, з одним з трьох австралійців активно скорочують споживання м'яса.
"За останній рік ми бачили зростаючий попит на рослинні засоби, яке стало ще більш вираженим в останні місяці з клієнтами, готувати вдома частіше," Вулворта категорійний менеджер, рослинні продукти Мауро Пізані повідомив новини.ком.АУ.
“Зростання в основному пов'язаний з клієнтами, пошук нового натхнення на кухні і хочете внести різноманітність у свій раціон.
Ми постійно шукаємо свіжі і смачні інгредієнти, щоб австралієць сімей, і ми раді працювати з австралійкою бізнес, як і байка, щоб представити свій продукт у цій категорії."
І це цілком така категорія, яка, за прогнозами, складе до 2030 року на суму понад 140 мільярдів доларів.
З моменту запуску в грудні 2019 року, байка стала успішною доморощені Smash для м'яса-безкоштовно пропонує.
А також гриби шиітаке, єдині інші речі, які ви знайдете всередині "тушкована яловичина" є кокосове масло, соєвий білок, цукор, тапіока борошна, безглютеновый соєвий соус, екстракт дріжджів, сіль, білий перець і чорний перець.
Він може бути використаний в якості замінника м'ясної страви, як спагетті болоньєзе. Фото: Додається
Покупці були в захваті з новинами продукт був наїзд Вулворта полиці, з безліччю писати на сторінку Instagram бренду.
“У нас був ввечері і про боже! Це дуууже епічно! Я пробував в принципі всіх замінників м'яса, і це руки вниз кращий," сказав один.
“Використовував його, щоб зробити стейк і грибів, пироги і виндалу. Дуууже добре," ще писав.
“Я купив його сьогодні Woolworths і використовували його на вечерю! Це було так добре!" сказав один.
Інші говорили, що вони будуть "полювання вниз", коли вони зробили свій продуктовий магазин, а хтось ще запитує, якщо пухнастиків свідомо помістив її в розділ м'ясо в спробі перетворити хижаки".
На 18 виробів з Вітторії продається за пухнастиків в 'величезний попит'. Фото: Додається
Він приходить через кілька днів після того, як інший продукт був показаний, щоб бути хітом, з "величезним попитом" на новий продукт 6 $пухнастиків.
Бренд співпрацює з кавою Вітторія, щоб принести перший місцевого виробництва алюмінію Nespresso-сумісні капсули у відповідь на зростаючу популярність" кави під час тривоги.
Schirato Роландо, Вітторія їжа і напої, керуючий директор, розповів новини.ком.АУ додаванням зліва коали "розпещені вибором".
"Ми були перевантажені з відповіддю, так як ці продукти на прилавках музичних магазинів з'явився лише кілька тижнів тому, споживчий попит збільшується на 25% щотижня", - сказав він.
"Це найбільший запуск в нашій 73-річну історію з величезний попит у всіх 18 нових продуктів".
Категория: Новости