11-й Одеський міжнародний кінофестиваль представляє новий фірмовий стиль: концепція нової айдентики


Опубликованно 08.07.2020 18:20

11-й Одеський міжнародний кінофестиваль представляє новий фірмовий стиль: концепція нової айдентики

Одеський міжнародний кінофестиваль представляє нову айдентики, створенням якої займалась креативна агенція BBDO Ukraine. Також агенція працює над рекламною кампанією для цьогорічного ОМКФ.

Нагадаємо, через пандемію та пов'язані з нею обмеження 11-й ОМКФ відбуватиметься вперше за свою історію в онлайн-форматі.

Попри нову форму проведення Одеський міжнародний кінофестиваль – це, в першу чергу, кіно для глядача, який його дивуватися та бачить.

Нова айдентика Одеського міжнародного кінофестівалю поєднала в собі ті метаморфози, з якими ми зустрілись цьогоріч. Нехай 11-й ОМКФ набув іншої форми, але його суть лишається незмінною. Ми так само прагнемо коказувати якісне кіно глядачу, викликати в ньому емоцію, спонукати до рефлексії. Саме це креативна агенція BBDO Ukraine відтворила в айдентиці, звернувшись до кола, як візуального коду, що сімволізує початок всього, зокрема й кінематографу,

— зазначила генеральна продюсерка Одеського міжнародного кінофестівалю Юлія Сінькевич.

Нова айдентика Одеського міжнародного кінофестівалю втілила в собі задум кінематографу та його існування для глядача, який сприймає історію через її проекцію на екран. Вона органічно ввібрала в себе елементи кінематографа, адже кожна її деталь пов'язана з мистецтвом візуальної розповіді. У типографіці закладений ефект хроматичної аберації, який знайшов ще одне втілення в обраних кольорах фірмового стилю. Кожен з них – це колір, який можна знайте у процесі дисперсії світла або його неправильного заломлення.

В центрі нашого візуального сюжету – історія. Та сама, яка живе в кінопроекторі та намагається вирватися пучком світла, пройти крізь лінзу, осяяти собою прямокутний екран і дарувати емоції глядачам. Ключовим елементом візуального коду оформлення стало коло. Ця форма служити порталом між візуальним та емоційним. Початковою точкою будь-якої історії, адже саме звідти проектор починає свою візуалізацію. У цьому колі живуть мільйони світів та персонажів. Там вікно, в якому на декілька годин можна сховатися від реальності,

- коментує Керівниця BBDO Branding Маша Тетерін.

Креативна агенція BBDO Ukraine, яка була заснована у 2008 році, працює з найбільшими глобальними компаніями та локальними лідерами. Серед клієнтів агенції Mars, Pepsi, Visa, Toyota, Метінвест, Ковальська, AB InBev Efes Ukraine тощо, а тепер і Одеський міжнародний кінофестиваль.

 

 

 

 

Нагадаємо, що 11-й Одеський міжнародний кінофестиваль відбудеться онлайн з 25 вересня по 3 жовтня.Поділитися Підписатися Підписатися теги: шоу-бізнес кіно ОМКФ

Ірина Майстренко Редактор стрічки новин



Категория: Отдых со звездами