Пост позаду палкі суперечки Алді вагонетки
Опубликованно 20.07.2020 00:30
Німецький супермаркет відома своїм швидким процес оформлення замовлення, що раніше компанія заявила, що є однією з причин, він може запропонувати такі низькі ціни.
Але жінка викликала бурхливу онлайн-дискусію після того, як вона забрала касу Алді спробував застосувати правило перевірки вона не усвідомлює під час недавнього походу по магазинах.
Після вибору кількох пунктів, жінка попрямувала до каси, збройні мішком.
Але як вона намагалася укласти продукти в сумку, вона стверджує, що їй сказали, що вона "принесе вагонетки" наступного разу вона завантажує її продукти.
Беручи до популярної групи Facebook Алді мами, в Мельбурні жінка пояснила нещодавно вона відвідала місцевий магазин Алді, щоб захопити "кілька" предметів на вечерю, перш ніж відправитися до каси.
По темі: масова закупівля спалахує дискусія Алді онлайн
У Алді покупця від Мельбурна поділилися цим фото її 10 продуктових товарів в Facebook, стверджуючи, що, незважаючи на його невеликої групи продуктів, вона сказала, щоб завантажити його у візку, щоб заощадити більше часу. Фото: Facebook/AldiMums
Жінки пост про пропозицію касирки залучила понад 2000 лайків і сотні коментарів. Фото: Facebook/AldiMums
Але що сталося далі залишилося її відчуття "дуже роздратовані".
"Коли касир починає сканувати їх через і я розміщую їх в сумку, він сказав, щоб я наступного разу, коли ви приходите в магазин привозять візок, щоб завантажити продукти В'", - написала вона в своєму пості.
"Я сказав "ок", але тоді я був готовий заплатити, я сказав, 'вибачте, навіщо мені потрібно привезти візок?'
"Він сказав', щоб завантажити продукти, щоб зробити його швидше для інших клієнтів".
В її гнівні тиради, вона пішла, щоб сказати: “я був настільки ошелешений цим. У МЕНЕ Є 10 ЕЛЕМЕНТІВ СПОЛУЧЕННЯ".
Її пост, в якому присутня прив'язка її 10 продовольчі товари і з тих пір залучила понад 2000 лайків і сотні коментарів від ошелешені покупці і вагою на пропозицію співробітник.
По темі: функція Facebook, яка знаходить спеціальні купує угод
Алді Австралії рекомендує клієнтам, які мають кілька елементів, щоб завантажити їх у візок на касі, а потім упакувати його в мішок, щоб заощадити час. Фото: Марко Дель Гранде
“Лише кілька пунктів, такий я б напевно тільки сумка/моєї корзини, а також. Дуже нерозумно, щоб отримати гігантський глибокий візок для тільки мішки стоять," одна жінка відповіла.
“Це смішно, скільки предметів у тебе було! Досить ярмарок, якщо ви намагалися завантажити весь ремінь в сумки, але, що магазин маленький!!!!" ще одна покупниця сказала.
“Я пішов у один раз за три предмета. І жінка те ж саме сказала мені і я сміявся над нею," третій додав.
“Я згоден з вами. Якщо ви хочете завантажити невелику кількість предметів в сумку, це нормально. Швидше для інших клієнтів ... то це їх проблеми, (Алдіс) не твоє. Дотримуватися ваших знарядь (мішок)", - сказав четвертий.
Однак, не всі були однакової думки з деяким кажу, що це насправді швидше, щоб просто ділити предмети у вагонетки.
Багато людей погодилися з жінкою, яка говорить тільки 10 елементів, візок не виправдано. Фото: Facebook/AldiMums
Пропозиція залишив товариша Алді покупці в люті. Фото: Facebook/AldiMums
“Я хапаю візок кожен раз. Незалежно від того, як багато або як мало пунктів я отримую. Прямо у візок і в машину упакувати. Не упакуйте в реєстр", - сказала одна жінка.
“Співробітники Алді сказали, щоб стимулювати клієнтів використовувати візки для економії часу на ККМ. Бідний хлопець просто робив, як він сказав," колишній співробітник Алді сказав.
“Я знаю це, тому що я працював там. Якщо ви хочете експрес-ліній, візки без монеток і все інше, що ти все остришь почати Coles або Woolworths, у ... просто насправді."
Представник Aldi в Австралії розповів новини.ком.АУ, що при використанні візки в магазин в їх магазини не політики, вони "рекомендують" клієнтам використовувати один при купівлі декількох продуктів, так як це економить час на касі".
Кількість деталей вказано не було.
"Хоча я знаю, що це повинні зробити все "швидше", це справді не працює для мене," один клієнт сказав.
Замість цього багато пропонували й інші варіанти, щоб прискорити процес, у тому числі введення швидкісного пересування і самоконтролю регістрів, кажучи, що це "дійсно необхідно".
"Я завжди говорив, що вони потребують експрес-Лейн, тому що там (НДЦ) раз у мене тільки дві чи три речі, і я повинен чекати за повними візками," одна покупниця сказала.
По темі: не щасливий': отримання Алді викликає величезний розрив
Однак багато хто прийшли на захист Aldi є. Фото: Facebook/AldiMums
Деякі люди вважають ті, хто хоче швидкісного пересування і самообслуговування в магазин в іншому місці. Фото: Facebook/AldiMums
Але не чекайте, що це станеться найближчим часом, з Алді Австралія, підтверджує в даний час у них "немає планів на судовий розгляд у магазинах самообслуговування від'їзду.
"З ваших відгуків ми дізналися, що наші покупці воліють лицем до лиця взаємодії в регістри, і що вони є важливою частиною їх досвід в магазині."
Прес-секретар заявив, що нинішній формат магазина дозволяє їм зосередитися на створенні "найкраще досвідом роботи в магазині, при цьому продовжуючи постачати високоякісну продукцію, при постійно низьких цін".
Категория: Новости