Кедбері Фредо ціною безчинства уболівальників


Опубликованно 03.08.2020 13:10

Кедбері Фредо ціною безчинства уболівальників

Фредо жаби ласощі, що була улюблена багатьма поколіннями і в той час як споживачі знайомі з оплатою 5 $за пакет акцій в розмірі 15 жаб, вони тепер будуть змушені платити ту ж саму ціну для три менше жаб.

Пакет, вирушила з вагою 180г, аж до 144г – 20-відсоткове зниження в шоколаді за ту ж ціну. Він пішов з 2,78 цента за грам до 3,47 копійок за грам.

Хоча багато шанувальників взяли до соціальних медіа, щоб висловити своє розчарування маркування це "здирати", є причина для зміни розміру. І це не просто Freddos, які були порушені.

По темі: Кедбері, щоб зменшити розмір свого шоколаду блоки

Кедбері пакет акцій Фредо був скорочений з 15 до 12 жаб – але ціна залишається незмінною. Фото: Додається

По темі: Кедбері зменшує розміри блок 200г

Так, думав, що він відчував, коли я взяв пакет днями, але поспішав і не уважно," один клієнт написав на Facebook.

"Відмовляються купувати Кедбері рип-офф", інший погрожував.

“Я просто хочу знати, як там ще склянку-півтори молока в кожному блоці. Коли блок пройшли шлях від 375г до 175г. Просто питаю," а третій коментує.

"Якщо вони роблять їх менше, їм доведеться ребрендинг як 'Тедді пуголовки,'" написав четвертий чоловік.

Але багато хто захистив рішення, вказуючи на зміну в тому, що "shrinkflation".

“Це відбувалося протягом багатьох років. Інфляція і зростання цін на інгредієнти. Ви або отримаєте менше, або ви платите більше," сказав один користувач Facebook. "Згадайте, як велика сім'я плитку шоколаду раніше порівняно з зараз".

Стандартні блоки вперше вирушив від 250 г до 200 г і тепер вони всього лише 180г.

Зараз $5 для 144г жаб ніж попередній 180г – але на це є причина. Фото: Додається

Експерт, супермаркет доктор Гері Мортімер з Квінслендського технологічного університету,

пояснив "shrinkflation" тактика кондитерських компаній і виробників продуктів харчування вже "кілька років".

Це відбувається, коли вміст продукту скорочуються, а ціна залишається такою ж.

“Фішки Кузнєцов провів це – їхні пакети були 250г і тепер це 175г. І Kelloggs зробив те ж саме багато років тому, зменшуючи вміст у їх крупами, зберігаючи при тій же ціні."

Він сказав, що причина в тому, що витрати на виробництво продукції і джерела речовини продовжують рости.

"Ті ж витрати, що сім'ї стикаються з ціни на електрика дорожчає, а ціни на страхування зростають, виробники стикаються ці ж збільшує вартість," доктор Мортімер розповів новини.ком.АУ.

“У них є три варіанти – знос вартість збільшення себе і одержати менше прибутку, здають вартість збільшується на продавця, який можете носити самі або підвищення цін, або третій варіант, знизити вміст – так продавати товар за тією ж ціною, підтримувати той же розмір прибутку, але ми просто дати покупцям трохи менше.

"І ось що вони зробили", - сказав він.

Доктор Мортімер додав, що марок не порушую будь-яких правил при цьому.

Він сказав, що більшість покупців не помітять, якщо, звичайно, вони дивилися дуже уважно стежити за змінами ваги на етикетці, при виявленні корисну пораду.

“Подивіться на ціну за одиницю по цінниках. Це буде роздрібна ціна та ціна за одиницю", - сказав він.

“Якщо граматура знижує тоді ціна одиниці йде, в той час як роздрібні ціни можуть залишатися колишніми.

"Покупці схильні забувати, що одна маленька хитрість при покупці."

Витрати виробництва і закупок продуктів продовжують зростати, в результаті чого в shrinkflation', тактика бренди вже використовують протягом багатьох років. Фото: Натан Едвардс

Зміна Кедбері, щоб кількість штук в sharebags була розгорнута ще в квітні.

Розповів Павло Чатфілд, директор з маркетингу Кедбері, новини.ком.АУ минуло п'ять років з компанією, останній раз розмір його Кедбері sharepacks.

"І з усіма Кедбері молочний молочний шоколад в Австралії, на Тасманії і Вікторії, наші витрати зросли за цей час", - сказав він.

Він сказав, що він "волів уникнути" скорочення Фредо пакети але компанії зробили це із-за витрат виробництва.

"На початку цього року, ми прийняли непросте рішення, щоб зменшити кількість штук в ряд наших sharepacks, а не збільшення рекомендованих роздрібних цін, а найкращий спосіб зберегти доступність для австралійців."



Категория: Новости